Posted November 27, 2013 Jeg kan (IGEN!) ikke få lov til at kopiere og sætte ind, så det bliver en "discount"-udgave af taberdysten i denne uge (IGEN) <_< :first: :first: leras -0,3 kg (-0,4 kg) :first: Babybaby +0,2 kg (-6,5 kg) Manglende tilbagemelding: < Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 27, 2013 Og Ønskebebs mangler tilbagemelding ;) :badgirl Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 3, 2013 Jeg kan åbenbart stadig ikke kopiere og indsætte... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2013 Jeg holder pause, der sker ikke en dyt med vægten herhjemme, så pointen går lidt af det når jeg ligger mellem 63,5 og 64,5 kg og har gjort det de sidste par måneder! Jeg ved julen ikke ligefrem hjælper på det, så satser på at jeg kommer igen i Januar :) mit nytårsfortsæt er i hvert fald at komme ned på 62 kg :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2013 Jeg må vist også hellere tage en pause, glemmer at veje mig og give tilbagemelding <_< Har dog været på vægten i dag, den ser nu fin ud ;) Jeg er med igen efter jul og nytår, så jeg kan komme helt i mål :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2013 Spørgsmålet er om vi så ikke skal sætte taberdysten på pause til januar? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2013 Jeg vil gerne være med fra Januar af ;) Så skal den bare have fuld skrue Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2013 For min skyld kan vi sagtens holde pause og så vende tilbage d. 7/1 (det er en tirsdag) Nitzen1978 står du stadig for det i det nye år? Skal vi fortsætte med de resultater vi har nu eller er det helt forfra? Hvad tænker i andre? Tænker at hvis det er forfra kan vi evt tage startvægt D. 1/1. Eller??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2013 Vil holder pause til januar :) Ved ikke om vi skal "nulstille" vægten, eller bare køre videre? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2013 Jeg synes det kunne være fint med startvægt fra d. 1/1 - men det er jo nemt for mig at sige ;) Så har vi samme udgangspunkt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2013 Jeg vil også være med fra Januar! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2013 Ny startvægt er lidt mere motiverende syntes jeg :) det samlede vægttab er alligevel noget jeg kører sideløbende :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2013 Jeg overvejer virkelig også om jeg skal være med igen... Share this post Link to post Share on other sites