ki schou

Gensalgspris på næsten nye jeans? Hjælp mig lige

9 indlæg i dette emne

Har et par mega fede G-star jeans, som jeg aldrig aldrig kommer til at passe rigtigt :(

 

De kostede 1500 fra ny, jeg har anvendt dem max 10 gange, hvad kan man tillade sig at sætte dem til salg for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, jeg tror jeg ville ligge på 500kr

Er det for lidt/ meget ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også min tanke deromkring, men hører gerne hvis nogen mener, at det er alt for meget. Vil ikke virke grådig men er ikke vant til at sælge ting så aner ikke hvad der er normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer altid at skrive lidt mere end jeg gerne vil have, fx 600 eller BYD. Hvis de så byder 500 kr - siger jeg ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede og størrelse Ki ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal regne med at folk godt kan li at prutte om prisen. Ting som er som ny kan du godt ta 60-70% af nyprisen for, men det kommer selvfølgelig også an på hvor populær en ting er. Men sæt prisen lidt over hvad du mindst vil ha for dem, så folk kan komme med et bud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede og størrelse Ki ;)

 

 

Jeps

 

De er str. 27 i livet og så er de lagt op. De var oprindeligt 32 i længden, men der er taget en smule af hos en skrædder, så det er gjort pænt og man ser ikke, at de er lagt op.

Jeg er normalt 30 i benlængde. Jeg har målt den indvendige skridtlængde på bukserne og den er 73 cm.

Jeg er SÅ ærgerligt de er rigtig lækre, hvis du kan lide det slidte look. De er lave i taljen og skinny i modellen.

 

post-2-0-66900100-1385581726_thumb.jpg

 

post-2-0-37170100-1385581734_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger du normalt str 27 i G-Star? Kan du evt måle livvidden? Jeg plejer nemlig at bruge str 26 i G-Star.

Man skal jo have noget at ønske sig til jul :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger normalt 28 i G-star, og de her var altså lige lidt tight da jeg købte dem.

Men jeg er jo sådan en optimist, så jeg tænkte, at jeg lige kunne smide det sidste maveflæsk - men den gik desværre ikke.

De har aldrig siddet sådan helt super på mig, men de havde dem ikke i 28... tosset I know men jeg måtte bare eje dem.

 

Nu har jeg målt efter bedste evne, og jeg får det til 76 cm i livvidde.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER