Haarup

Testhold uge 51

112 indlæg i dette emne

Mens på klokkeslet her, det er da altid noget så er fer chance for ÆL næste mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror nu at jeg tester lørdag, trods lidt pletblødning, for synes pludseligt at jeg er begyndt at få en rigtig træls kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ik ligefrem skrevet i denne gruppe før, men har også testdag i dag. Vi forsøger i 3. Cyklus nu. Jeg testede i morges og der var en meget meget svag streg... Har den ondeste kvalme, som slet ik vil gå over... Gad vide om den er der? Jeg testede med strimmel test, er der andre der er mere præcise?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ik ligefrem skrevet i denne gruppe før, men har også testdag i dag. Vi forsøger i 3. Cyklus nu. Jeg testede i morges og der var en meget meget svag streg... Har den ondeste kvalme, som slet ik vil gå over... Gad vide om den er der? Jeg testede med strimmel test, er der andre der er mere præcise?

Du kan altid tage en Clearblue som giver svaret "gravid" hvis du er gravid, så slipper du for at tolke flere teste  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ingen tegn på mens. Testede i torsdags (test dag, dog ikke om morgenen), meget meget svag streg. Næsten usynlig. Men den kom inden for tiden, selv om den syntes at blive svagere jo længere tid der gik.

Men tør ikke tro på noget eller håbe for meget inden testen blir tydligere. Hvis den da blir det. Har desvære mistet før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at tage to forskellige test i morges. Begge fik en svag men tydelig streg inden for tiden. :loveshower

Håber håber håber på :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår tester du igen? Håber det bliver til mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh!  spændende, hvor langt er du henne hvis du er gravid?  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at tage to forskellige test i morges. Begge fik en svag men tydelig streg inden for tiden. :loveshower

Jammen så er den da, send billede så kan vi se. Spændende så er du vist den eneste denne uge.

Håber håber håber på :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA billeder!! HEP HEP  :yay  :yay  :yay  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i se stregen?
Syntes den er mere tydelig i virkeligheden.

(Bruger mobil, så er ikke sikker på om billedet er kommet på. )

post-193-0-40873100-1387744527_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se billedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh!  spændende, hvor langt er du henne hvis du er gravid?  :yay

  

4 +3 men det undre mig lidt med tiden. Sidst kunne jeg teste positiv 3 +3.

Hvornår tester du igen? Håber det bliver til mere.

Tester igen på tirsdag. Glæder mig som et lille barn til juleaften. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan intet billede se  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ny herinde, men vil da også lige melde mig på banen.

Jeg får antidepressiv medicin (meget mild dosis) og i torsdags var min mand og jeg ved lægen for at snakke om eventuelle risici ved at få et barn på de piller, som jeg får. Vi blev anbefalet at vente til marts :shooter

 

Vi blev gift i august 2013 og som morgengave fik jeg en sut og et kort, hvori der stod, at nu var han klar til børn. PB blev startet op kort efter brylluppet, så jeg er bestemt ikke klar til at sætte babydrømmen på prøve.

 

I fredags var jeg alene hjemme, og fik lyst til at teste (har testdag på tirsdag). Der kom en svag streg, og jeg var ellevild. Ventede kun på at manden kom hjem, så han kunne se det.

 

Lørdag morgen var testen mere tydelig, og har testet 5 gange (hvem sagde testmonster??), siden fredag, og de har alle været svagt positive. Synes det er svært at tro på, men håber den lille svupper bliver, hvor den skal :loveshower :7himmel

Vil i dag være 3+6, og håber jeg vil kunne tælle med til 40+0 :D :gravid

 

Held og lykke med jeres små spirer, og krydser fingre for, at i snart står med de to skønne streger :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i se stregen?

Syntes den er mere tydelig i virkeligheden.

(Bruger mobil, så er ikke sikker på om billedet er kommet på. )

Jeg kan meget tydeligt se TO streger. Weeee du er sq da gravid!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ny herinde, men vil da også lige melde mig på banen.

Jeg får antidepressiv medicin (meget mild dosis) og i torsdags var min mand og jeg ved lægen for at snakke om eventuelle risici ved at få et barn på de piller, som jeg får. Vi blev anbefalet at vente til marts :shooter

Vi blev gift i august 2013 og som morgengave fik jeg en sut og et kort, hvori der stod, at nu var han klar til børn. PB blev startet op kort efter brylluppet, så jeg er bestemt ikke klar til at sætte babydrømmen på prøve.

I fredags var jeg alene hjemme, og fik lyst til at teste (har testdag på tirsdag). Der kom en svag streg, og jeg var ellevild. Ventede kun på at manden kom hjem, så han kunne se det.

Lørdag morgen var testen mere tydelig, og har testet 5 gange (hvem sagde testmonster??), siden fredag, og de har alle været svagt positive. Synes det er svært at tro på, men håber den lille svupper bliver, hvor den skal :loveshower :7himmel

Vil i dag være 3+6, og håber jeg vil kunne tælle med til 40+0 :D :gravid

Held og lykke med jeres små spirer, og krydser fingre for, at i snart står med de to skønne streger :gravid

Velkommen til, og stort tillykke hvis den er der:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan meget tydeligt se TO streger. Weeee du er sq da gravid!!

Så hjalp baby klister. 1 måned på det stads.

Jubii :gravid

håber den lille spire blir, og forhåbelig ikke følger storebrors eksempel og tænker på kun at ville blive inde i 28 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hjalp baby klister. 1 måned på det stads.

Jubii :gravid

håber den lille spire blir, og forhåbelig ikke følger storebrors eksempel og tænker på kun at ville blive inde i 28 uger

Babyklister??? Hvad er det.. og kæææmpe tillykke med de 2 fine streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se to streger  :loveshower  :gravid TILLYKKE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hjalp baby klister. 1 måned på det stads.

Jubii :gravid

håber den lille spire blir, og forhåbelig ikke følger storebrors eksempel og tænker på kun at ville blive inde i 28 uger

Hvor er det vildt stort tillykke. Ja lige ti uger mere...Og giv mig lige noget klister. Hvad er det og hvor kan man købe det? Er jeg selv på insulin piller og urtekur. Meeen er ikke sket noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby klister er nogle dråber man tar hver dag for at gøre slimhinderne tykkere, så et befrugtet æg bedre sider fast.

De er købt i en natur shop.

Fulgte en gruppe for et par måneder siden. Hvor alle tog det. Største delen af dem der tog det (rigtigt) baby klister blev gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgendagens test! Det er da ikke til at få armene ned! :-D

post-7689-0-37616800-1387777279_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke til haarup med de smukke to streger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de 2 streger janni1991.

Så kan vi følges ind i august termin gruppen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER