Rjs

Hindeløsning.

4 indlæg i dette emne

Så har jeg været ved mit sidste jordmoder besøg i dag og jeg fik lavet hindeløsning først af den studerende også af jordmoderen. Gik fra 1 cm til at være ca 2,5 cm åben. Jeg bliver sat i gang på fredag, hvis der ikke sker noget, men vi håber og krydser finger for at det har virket og det går i gang af sig selv. Hvis jeg når der til og skal sættes i gang regnede hun ikke med at det ville blive et problem da hun kunne mærke jeg var klar, men at der lige mangler det sidste inde det sker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende!!! Jeg glæder mig såden at høre om hvordan det går:) jeg har tid imorgen til undersøgelse og kommer st føde senest lørdag No matter what! Juhu! Nu må vi se hvis det bliver med i gangsættelse eller hvis det bare sker...

Snart har vi begge to vores små guldklumper:) hurra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende ! Skal til jordemor fredag og der laver hin hindeløsning.., bliver sat i gang mandag eller tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!!! Jeg glæder mig såden at høre om hvordan det går:) jeg har tid imorgen til undersøgelse og kommer st føde senest lørdag No matter what! Juhu! Nu må vi se hvis det bliver med i gangsættelse eller hvis det bare sker...

Snart har vi begge to vores små guldklumper:) hurra!

Hvordan er det gået dig i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER