Diamanten

De bedste fertilitetsklinikker??

22 indlæg i dette emne

Vi er nu begge blevet testet "normale" og sunde hos lægen, og er blevet henvist til fertilitetsklinikker/gynækolog.

I den forbindelse tænker jeg, at der MÅ være nogle herinde, som kender til de bedste fertilitetsklinikker med de bedste resultater... ?

 

Så hvis I har en holdning, og erfaring, hertil. Må I meget gerne skrive navnet på den klinik, som I mener er bedst herunder... GO!  :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været rigtig godt tilfredse med ivf-syd i Fredericia, og de har gode resultater... men det er privat klinik, og derfor egen betaling! :( Har ingen erfaring med det offentlige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skal jeg specifiere lidt- det skal være på Sjælland, gerne i Københavnsområdet, selvom det ikke er en altafgørende faktor. Fredericia er dog liiidt langt væk :)

Lægen fremhævede Copenhagen Fertility Center og Fertilitetsklinikken Trianglen, men ville gerne høre bud herinde fra af folk med gode erfaringer.

 

Tak for budet dog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv gået i Skive, men har efter flere års behandling kendt mange i samme situation. Ud fra deres erfaringer vil jeg anbefale jer Trianglen. Dog ved jeg også at mange er glade CFC. Mit råd er at besøge begge steder inden I beslutter jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har gået på Hillerød Hospital og været rigtig glade for det. De er så søde og de fleste af lægerne tager sig altid tid til lige at snakke fem minutter også. Men det er jo så offentligt, det ved jeg ikke, om det ikke må være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ikke noget, om det er offentligt eller privat- SÅ længe at det er steder dækket af almen sygesikring...

Det vigtigste er resultaterne og servicen... der er så mange steder at vælge imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte Copenhagen Fertility Center. Blev naturligt øko-gravide medens vi var i gang med de indledende undersøgelser, men var meget glad for forløbet den korte tid vi var der. Fik to tidlige scanninger, en fordi de altid tilbyder dette ved graviditet når man er startet hos dem, og en fordi jeg blødte lidt helt tidligt i graviditeten. Synes vi fik god service og opfølgning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar!

Synes, det er svært at vælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der vil være mange meninger om hvilken klinik der er bedst.

Det du/i kan gøre er evt at kigge på deres hjemmeside og se på deres resultater.

Men ofte er man i sådan situation nødt til at vælge en klinik og danne sine egne erfaringer og meninger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vi skam også, men nu var den her tråd til at høre andres erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev udredt ved Thue Bryndorf, der også laver inseminationer. Jeg kender ikke hans statistik, men Hvidovre Hospital havde kun roser, da vi nævnte ham, og han er heeeeeeelt vildt rar!

Vi blev behandlet på Hvidovre Hospital - det er lidt en fabrik, men de leverede os en vellykket graviditet på ingen tid:-)

Når vi om lidt kaster ud i forsøget på at få et barn mere, så vil vi starte med inseminationer hos Thue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev udredt ved Thue Bryndorf, der også laver inseminationer. Jeg kender ikke hans statistik, men Hvidovre Hospital havde kun roser, da vi nævnte ham, og han er heeeeeeelt vildt rar!

Vi blev behandlet på Hvidovre Hospital - det er lidt en fabrik, men de leverede os en vellykket graviditet på ingen tid:-)

Når vi om lidt kaster ud i forsøget på at få et barn mere, så vil vi starte med inseminationer hos Thue.

Jeg blev også udredt ved Thue, han er helt fantastisk! Vi var så glade for ham. Det var ham, som anbefalede os fertilitetsbehandling på Hillerød hospital.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... good to know. Ham har jeg slet ikke hørt om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i gang hos Bjarne Stigsby i Taastrup han er super flink og virker rigtig seriøs. De går meget op i kost, som hjælp til graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for al responsen. Vi har nu valgt at kontakte "Trianglen", og hvis de ikke har plads/kan tage os, kigger vi videre...  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trianglen har hjulpet os med vores 3 børn.

De er bare SÅ søde der ude og meget hjælpsomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trianglen har hjulpet os med vores 3 børn.

De er bare SÅ søde der ude og meget hjælpsomme.

 

Uha- det er dejligt at høre Binser!

Vi har dog kun hørt godt om dem, og det var også derfor, at vi valgte dem  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha- det er dejligt at høre Binser!

Vi har dog kun hørt godt om dem, og det var også derfor, at vi valgte dem   :)

 

Jeg håber at i får lige så gode oplevelser der ude som vi har haft... Al held og lykke her fra i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er også begge lavet på Trianglen, eller rettere den ene er ved at blive bagt ;)

Begge gange har de været super professionelle og søde, kan absolut anbefale Kaare, han er utrolig dygtig :)

Der er en varme og en følelse af at være mere end et nummer i rækken, er ufattelig glad for ar vi valgte dem i sin tid, og ville have ønsket vi havde gjort det noget før, med den første, men de gav os troen tilbage og lavede et stk fantastisk møgunge til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er også begge lavet på Trianglen, eller rettere den ene er ved at blive bagt ;)

Begge gange har de været super professionelle og søde, kan absolut anbefale Kaare, han er utrolig dygtig :)

Der er en varme og en følelse af at være mere end et nummer i rækken, er ufattelig glad for ar vi valgte dem i sin tid, og ville have ønsket vi havde gjort det noget før, med den første, men de gav os troen tilbage og lavede et stk fantastisk møgunge til os :)

 

Vor dejligt!

Ja, vi var derude forleden, og de var rigtig rigtig søde og professionelle.

Nu må vi se, hvor det hele fører hen.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går hos Svend Lindenberg Copenhagen Fertillity Center :)

Vi er meget glade for at gå der :)

De er super søde og jeg er PCO`er i den tunge ende og har ikke på noget tidspunkt følt mig kritiseret for min vægt eller andet :)

 

Svend har god humør :)

 

De er altid til at komme i kontakt med :)

 

Knus herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for at gå hos Copenhagen fertility center på Nørrebro-elsker deres gode humør:-) trods travlhed til tider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER