Friday

Gået over tiden...

21 indlæg i dette emne

Så er det +1 dag idag! Venter utålmodigt! Er det flere end mig som går og venter spændt på deres små mirakler? Hvor mange dage går første gangsfødende over tiden i gennemsnit?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det +1 dag idag! Venter utålmodigt! Er det flere end mig som går og venter spændt på deres små mirakler? Hvor mange dage går første gangsfødende over tiden i gennemsnit?

Vi venter også stadig, men jeg er dog ikke over tid - det kommer man heldigvis ikke med tvillinger. Til fødselsforberedelse fik vi at vide, at førstegangsfødende i gennemsnit føder 40+5. Men et gennemsnit siger jo desværre ikke meget om din situation.

Du får et kram og en masse krydsede fingre, håber for dig, det går igang lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anninka! Skal du ikke også føde på Hillerød? Så ses vi måske:) 40+5 det lyder ok... Må prøve at nyde dagene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anninka! Skal du ikke også føde på Hillerød? Så ses vi måske:) 40+5 det lyder ok... Må prøve at nyde dagene!

Jo jeg skal også føde på Hillerød. Det skal nok blive godt, synes de er så søde og dygtige deroppe! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin imorgen og her sker der ikke noget ;-) fødte storebror 38+3, så jeg havde en forventning om at baby var kommet nu.....

Når men alt godt kommer til den der venter ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kender alt til det med at gå over tid.... 1 dag over tid kan føles som 1 uge... Jeg gik 12 dage over tid og var begyndt at tvivle på jeg nogle sinde ville føde.... Men nu hvor han er kommer har jeg glemt alt om den lange vente tid... Held og lykke til jer der stadig har fødslen foran jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige i dag læst, at babyer kommer, når de vil - og at tidspunktet er genetisk betinget. Så hvis mor og far også kom sent, er der større sandsynlighed for overtid. Så måske I kan blive klogere ved at se på, hvornår I selv er født?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det +3 dage idag... Har lige været tio jordemor og hvis jeg ikke går i fødsel i weekenden så laver vi en plan på mandag:) Jeg håber der sker noget af sig selv! Måske lidt julepynt og organisation i huset vil hjælpe at få tankerne på noget andet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her venter vi også...

Er det en forkert dato, der er skrevet i din navne-præsentation ude til venstre? Der står nemlig den 24?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var vores første dato så blev jeg flyttet frem til den 19/11:) har glemt at ændre det! Men lad os håbe det er rigtigt med den 24/11! For så er det imorgen! Orkan ikke vente mere nu... Har starter at få ondt i halsen også så er nervøs for at blive syg!!!! Håber det ikke! Hvad så med fødsel hvis jeg får influenza ???? Krydser fingre at jeg kan hvile mig og blive rask til imorgen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg 40 + 1 :-) jeg har det ganske godt, så det biler nok ikke lige imorgen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter videre.... 40+5 idag... Imorgen skal jeg ringe ind og få tid til undersøgelse og igangsættelse ! Så næste uge bliver der baby tid:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin i morgen og det hele myre og trækker og prutten er meget aktiv, hvis jeg ikke har født inden torsdag bliver jeg sat i gang på fredag :-), dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har det godt! Men tænk at om bare få dage har vi vores baby begge to!!! Jeg er meget utålmodig nu men dejligt at vide at det faktisk bliver denne uge! 40+6 idag:)

Jeg har termin i morgen og det hele myre og trækker og prutten er meget aktiv, hvis jeg ikke har født inden torsdag bliver jeg sat i gang på fredag :-), dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har det godt! Men tænk at om bare få dage har vi vores baby begge to!!! Jeg er meget utålmodig nu men dejligt at vide at det faktisk bliver denne uge! 40+6 idag:)

Så er det terminsdag i dag og det vælter ind med SMSer om hvordan det går og om der er sket noget, øh nej så havde i sgu nok hørt det :-).

Det bliver så dejligt når vente tiden er over :-), skønt vi snart har vores bebser i armene :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+3 og baby er ikke på vej endnu ;-)

På fredag 41+0 og jordemor laver hindeløsning plus bestiller tid til igangsætning 41+3 eller 41+4!

Storebror starter i bh på mandag (41+3) så syntes godt baby kunne komme ud, totalt dårlig timing!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+5 i dag og er så frustreret - det skifter lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+ 2 i dag, tegnblødning og slimprop er gået efter hindeløsning i går. Mange plukveer som strammer godt til, håber der sker noget lige om snart :-) jeg er så klar :-). Tålmodighed er der ikke så meget af mere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver jeg sat igang her om 1 time! Det er så spændende:) hurra! 41+1 Håber I også går i fødsel snart piger! Glæder mig til at fortælle om hvordan det går...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi lige kommet hjem fra fødegangen er 2 cm åben og ingen livmoderhals. Så skal til i morgen tidlig også vil de ta vandet :-). Så dejligt at det snart er vores tur til at sidde med vores lille guldklump :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi lige kommet hjem fra fødegangen er 2 cm åben og ingen livmoderhals. Så skal til i morgen tidlig også vil de ta vandet :-). Så dejligt at det snart er vores tur til at sidde med vores lille guldklump :-).

Krydser fingre for at du er godt på vej :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER