Sandie

løs maveskind

6 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer der ved noget om hvordan det muligt at få trænet maven op så den bliver helt helt stram...   ?
Jeg ved godt at der skal mange måneders med 1000'er af mavebøjninger til det... men hvad er reelt muligt ?

 

Jeg har tabt mig mange kilo og er selvfølgelig lykkelig.. men maven er klam.

 

Når jeg står og slapper helt af hænger det som en klam sæk langt ned... hvis jeg spænder fuldstændig i mine muskler så kan det godt ligne en lille blævret top mave...  er det så muligt at komme til at ligne, ikke et vaskebræt men bare flad mave ??

 

Hvad tror i. og er der nogen der ved hvis man skal have en proffesionel ind over.. hvem kan man kontakte  ? Læge, plastikkirugi  eller ?

 

Jeg VIL have flot mave en dag om det så skal ende i opperation hvis det ikke er muligt at træne op... vil gerne bare vide mine chancer.. kan i hjælpe  ? hvor vil i tage kontakt til / starte henne ?

 

(og ja jeg træner selvfølgelig allerede meget nu.. )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kusine  

 

kontaktede en plastikkirug efter hendes tvillingegraviditet, og betalte selv for at få fjernet overskydende hud.

 

Men du kan da prøve at kontakte egen læge, det kan da være det er muligt at få det gjort offentligt, men jeg ved det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kusine  

 

kontaktede en plastikkirug efter hendes tvillingegraviditet, og betalte selv for at få fjernet overskydende hud.

 

Men du kan da prøve at kontakte egen læge, det kan da være det er muligt at få det gjort offentligt, men jeg ved det ikke.

 

Har bestemt ikke nogen kvaler ved at betale selv.. det min egen skyld jeg ser sådan ud.. det var mere om hvor pokker man skal hendvende sig.. sådan at en proff kan vurdere om det kan lade sig gøre .. så jeg ved der bare skal max trænning til.. men hvis en proff ved at uanset hvor meget jeg træner det aldrig vil blive pænt, vil jeg jo gerne hurtigt igang med at spare sammen..

 

og ja hvilken proff kan fortælle mig sådan noget.. jeg nemlig bange for en plastik bare vil sige at jeg skal under kniven for at "sælge"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestemt ikke nogen kvaler ved at betale selv.. det min egen skyld jeg ser sådan ud.. det var mere om hvor pokker man skal hendvende sig.. sådan at en proff kan vurdere om det kan lade sig gøre .. så jeg ved der bare skal max trænning til.. men hvis en proff ved at uanset hvor meget jeg træner det aldrig vil blive pænt, vil jeg jo gerne hurtigt igang med at spare sammen..

 

og ja hvilken proff kan fortælle mig sådan noget.. jeg nemlig bange for en plastik bare vil sige at jeg skal under kniven for at "sælge"

 

Jeg ville starte hos din egen læge, h*n kan nok vurdere hvormeget der kan klares med træning og ellers rådgive om forløbet.

Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan du tage fat i en personlig træner? Det kan være sådan en kan fortælle hvor meget der er muligt at træne væk, og hvilke øvelser der vil hjælpe allerbedst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min storesøster tabte 50+ kilo, og fik fjernet maveskind+overflødigt hud på armene via det offentlige :) Men hvis det er muligt at gøre vha. træning, så vil det være langt at foretrække.

Min storesøster har haft SÅ mange problemer efter operationerne, så det er noget der skal "bruges" med omtanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER