Robinson

Kreativt tidsfordriv...

14 indlæg i dette emne

Tænkte at oprette en tråd til vores små kreative ting... :)

Så kan vi dele billeder og idéer af de ting, vi laver mens vi får tiden til at gå... :)

Tænker både det kan være hjemme strikke/hæklede/syede ting... men også evt. hjemmelavet julepynt/idéer (årstiden er jo til det) :)

Og efterhånden som vi alle bliver klar til de små pus ankommer kan det også bruges til at dele billeder af værelset, sengen eller andre ting, som man lige syntes trænger til en deler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil da lige starte med at dele et billede af det næsten færdige tæppe til vores lille mand :) Og den matchende bamse :)

Er stadig nybegynder når det kommer til at hækle.. og det tæppet er lavet ud fra fri fantasi.. :) Lige nu måler det ca. 70 x 70 og tænker det skal ende med ca 1m x 1m... :) Har planer om at afslutte det med en bred kant uden "huller" :)

post-5687-0-17523600-1384702825_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare et fint tæppe, det er sådan et der er super godt at have oven på barnevognen... Er vild med farverne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare et fint tæppe, det er sådan et der er super godt at have oven på barnevognen... Er vild med farverne :)

Tak :) Har købt garnet i søstrene grene, så det er dejligt billigt ;) hehe.. 12-13 kr. pr nøgle.. og har indtil videre brugt knap 4 nøgler.. :)

Tænker ikke at det er så varmt!? så det er nok mest af alt et "pynte-tæppe"... :)

SÅ har tænkt mig at kaste mig ud i et i baby merino uld når det her er færdigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Har købt garnet i søstrene grene, så det er dejligt billigt ;) hehe.. 12-13 kr. pr nøgle.. og har indtil videre brugt knap 4 nøgler.. :)

Tænker ikke at det er så varmt!? så det er nok mest af alt et "pynte-tæppe"... :)

SÅ har tænkt mig at kaste mig ud i et i baby merino uld når det her er færdigt :)

jeg har lavet et prinsesvøb i babymerino og det er bare dejligt varmt og blødt... Glæder mig til at bruge det igen :)

Ja dem jeg kender har mest brugt et tæppe som dit som pyntetæppe, men kommer jo meget an på hvilken type garn det er hvor varmt det er:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tæppet er godt om sommeren hvor det er for varmt med er alm tæppe men alligevel rart med noget over baby .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lavet et prinsesvøb i babymerino og det er bare dejligt varmt og blødt... Glæder mig til at bruge det igen :)

Ja dem jeg kender har mest brugt et tæppe som dit som pyntetæppe, men kommer jo meget an på hvilken type garn det er hvor varmt det er:)

Min svigerindes svigermor har lavet et ekstra "Mary tæppe" i merino, som vi har fået... Syntes bare det er meget "Nysseligt" til en lille dreng hehe.. så det ligger lige nu som sengetæppe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fint tæppe, Robinson :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tæppet er godt om sommeren hvor det er for varmt med er alm tæppe men alligevel rart med noget over baby .

 

Det er selvfølelig rigtigt :) Vi skal nok få det brugt i hvert fald...

 

Rigtig fint tæppe, Robinson :super

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Prinsesvøb strikket da vi ventede Silje

ROrKXex.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

e2A3sKi.jpeg

Vest til lillesøster :)

  

Prinsesvøb strikket da vi ventede SiljeROrKXex.jpeg

Hvor er det fint :) Hun bliver da en rigtig lille prinsesse <3

Jeg er en hat til at strikke.. så holder mig til at hækle :P Har fået et prinsessesvøb af svigerindens svigermor! Så det ligger fint i hans seng.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hæklet en lille vinterhue til vores lille guldklump! :)

Og et barnevognstæppe/hyggetæppe i babymerino... det er dobbelt lag, så det er dejligt varmt og tykt! :)

Billederne er lidt mørke.. vi har elendigt lys i stuen :(

post-5687-0-49221600-1388768729_thumb.jp

post-5687-0-57101000-1388768743_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd. Her kigger jeg lige med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER