baby-vr

Lægebesøg overstået..

5 indlæg i dette emne

Så har jeg været til første lægebesøg i dag.. :bd

Det gik rigtig fint - bortset fra, at sygeplejersken havde glemt at udskrive alle mærkaterne til blodprøverne.. Jeg måtte derfor stikkes af to omgange, så har nu fine blå og ømme mærker på begge arme.

Ellers kunne jeg huske det meste fra besøget i efteråret.

Denne gang tror jeg mere på det.. symptomerne er så småt dukket op indenfor den sidste uges tid :hophop så det er dejligt..

Nu kan vi bare spændt vente på indkaldelsen til NF - håber ikke der går for længe :goodluck

Fortalte det også til min teamleder i dag - hun tog det pænt.. havde næsten regnet med jeg kom og fortalte det snart.

Hun vidste vi forsøgte, da det gik galt i efteråret og hun havde lagt mærke til, at jeg havde flekset lidt på arbejde her den sidste tid (jeg skulle til læge, tidlig skanning m.v.)

Nu venter vi med at fortælle det til venner, familie, kolleger til NF forhåbentlig er veloverstået :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh irriterende at de skulle stikke to gange men dejligt at 1. lægebesøg er vel overstået.

Jeg skulle selv bestille tid til NF, så er du sikker på du bliver indkaldt? Jeg ved ikke om det er forskelligt fra hospital til hospital...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang fik vi en indkaldelse til NF - så regner med det forløber på samme måde denne gang.

Jeg sagde til lægen om han ville skrive, at vi ønskede at komme til en fredag (da kæresten har fri).

Han sendte papirerne allerede i går, så håber på indkaldelse en af de nærmeste dage :goodluck

Nu er jeg så blevet syg :boo Håber ikke det har indflydelse på den lille spire..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så er det åbenbart forskelligt fra hospital til hospital. Jeg skal selv bestille tid til scanningerne. JM-samtalen har jeg bare fået en tid.

God bedring til dig :kram den lille skal nok klare det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skønt når først der er papir på at man venter sig, jeg skal til læge i morgen og ha lavet VJ og ha taget blodprøver osv. Har været til første lægebesøg for ca 3 uger siden..

Synes bare der er så lang tid til nf, men på den anden siden så går de næste par uger jo nok hurtige :-)

Skønt at din teamleder tog det pænt, det er rart når først man har sagt det, så der er lidt flere at dele graviditeten med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER