Camilla2990

Barsel

3 indlæg i dette emne

Jeg er gået på barsel i dag! :) :) Det er simpelthen så lækkert allerede!

 

1 måned igen <3 er i andre også snart på vej på barsel, og hvad skal i hygge jer med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gik på barsel d. 22 oktober og inden der har jeg holdt "sommerferie". Så jeg har gået hjemme siden 9 september. Hvilket har været godt fordi jeg har slem bækkenløsning.

Jeg ville rigtig gerne have brugt tid på at ordne billeder. Men den ene dag tager den anden desværre. Plus når vi har Astrid på 17 måneder så er der nok at se til.

Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaa barsel :D Men nu har jeg jo gået hjemme siden marts så.....pga.sygemelding og senere ledighed (der var sjovt nok ingen der ville ansætte mig da jeg var 5 mdr gravid, udover vikarstilling, som mit jobcenter ikke - af hvilken grund er uvidst- ville ansætte mig i.... Men det føles rart med barsel, bla.fordi jeg så ikke skal søge 2 job om ugen, vel vidende at jeg jo ikke kunne være der særlig længe. Men allermest fordi, så er der ikke så længe til babyyyyyyyyyyy!!!!!!!   :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :balloons :toot :toot :toot :glad :glad :glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER