Minlillekrudtmås

.

2 indlæg i dette emne

Hej Ulla,

Når du er 30 og derover skal du have den store str af ladycup - også selvom du ikke har haft født.

 

Når jeg er på offentligt toilet har jeg enten en flaske vand med og så skyller jeg den bare ned i toilettet. Alternativt kan du også sagtens bare tørre den af med noget toiletpapir og sætte den op igen, det sker der ikke noget ved. Så skal du bare skylle den ved næste mulige lejlighed.

 

Et par andre tips, som jeg selv er kommet frem til efter lang tids brug:

- Jeg vender den på vrangen, da jeg synes stilken i bunden godt kan genere lidt ellers. Og så synes jeg den sidder meget bedre på vrangen, er lettere at sætte op/tage ud og holder bedre tæt. Den er nem nok at få ud igen, så længe man ikke er bleg for at "grave" lidt med fingrene deroppe. Så får man let fat om bunden af cuppen, hvor man kan klemme sammen med fingrene og så trække den ud.

- Når jeg skal sætte den op, klemmer jeg den sammen og folder den derefter en gang og holder den sammen med pege- og tommelfinger. Når jeg fører den ind holder jeg den først helt vandret, og så først når den er inde vipper jeg den opad i lodret stilling og fører den så langt op jeg kan med fingrene stadig klemmene sammen om den før jeg slipper. Ellers oplever jeg at den ikke folder sig ordentlig ud og den kan lække. For at hjælpe den til at folde sig ud tager jeg lige fat om bunden med fingrene og drejer den rundt et par gange.

 

Håber det er til nogen hjælp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER