Marlene29

Influenza-vaccine..?

3 indlæg i dette emne

Hej,

 

Da jeg var til min første scanning i sidste uge, spurgte jeg ind til influenza-vaccinen, hvilket sundhedsstyrelsen jo anbefaler til gravide.

 

Jeg var slet ikke i tvivl - den skulle jeg have, min kæreste var mere skeptisk. Sygeplejersken der scannede mig, mente også at jeg skulle tage imod tilbuddet, da man som gravid kan blive ret syg og i værste værste tilfælde kan fostret dø. Min kæreste ændrede derfor helt mening. Jeg har efterfølgende talt med min mor og en kollega om det og de mener bestemt ikke jeg skal tage imod vaccinen. Så nu er jeg faktisk selv i tvivl.

 

Jeg er ellers sund og rask og med få sygedage i løbet af et år...

 

Tager I imod den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager imod den :) jeg tror det er farligere for barnet, hvis jeg får den rigtig influenza end den, der er i vaccinen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snakkede med min læge om det. Hun spurgte om jeg nogensinde har haft influenza, hvilket jeg kunne svare nej til. så synes hun absolut ikke der var nogen grund til det, da det også kan være farligt at få den..

Så jeg regner bestemt ikke med at skulle have den, da jeg aldrig er syg. Men jeg er ekstra forsigtig og vasker meget hænder i denne forkølelses tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER