Charlotte

Charlotte Skrumper Ind!

75 indlæg i dette emne

:kram håber du klare de næste dage godt... gud hvor er jeg ked af jeg ikke haft mere energi ti at skrive mere til dig... men jeg er her og du er i mine tanker.... :kram2

Søde søde søde, du er jo syg for pokker du skal ikke tænke på mig :) Men tak, du er skøn!.. Ja jeg glæder mig, og måske snyder jeg lidt i næste weekend, men kun hvis maven er klar.. Må ringe til min diatist. For i vejle er det jo kun 1 uge på flydende og ikke 2, hvorfor den forskel?? Hehe.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weee snakkede med min diatist idag, og fik lov at putte lidt kød i min suppe og spise lidt oste snaks om aften :) Weeeeeeeeeeeeeeeee... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt for dig.. Tror du kommer til at smide kg så hurtigt vi andre ikke når at opdage det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, fik lige set din tråd og vildt som du tager det hele så flot!

Jeg er netop selv blevet indstillet til en GB - så det er super spændende at følge dig nu du lige er kommet over på den anden side af operationen :)

Du må skrive noget mere, lade dine tanker komme ud, så jeg kan vide hvad jeg kan forvente.

Er det noget speciel flydende mad ala nupo man skal spise/drikke efter op.? Eller er det bare hjemmelavede supper? Må du spise OST?!?!?

Er noget spændt på selv at komme til diætist.... :)

Fortsat pøj pøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, fik lige set din tråd og vildt som du tager det hele så flot!

Jeg er netop selv blevet indstillet til en GB - så det er super spændende at følge dig nu du lige er kommet over på den anden side af operationen :)

Du må skrive noget mere, lade dine tanker komme ud, så jeg kan vide hvad jeg kan forvente.

Er det noget speciel flydende mad ala nupo man skal spise/drikke efter op.? Eller er det bare hjemmelavede supper? Må du spise OST?!?!?

Er noget spændt på selv at komme til diætist.... :)

Fortsat pøj pøj :)

Hej med dig.. Jamen ost er jo noget af det du må æde hele tiden.. Det er fyldt med protiner som er kilden til at tabe sig efter en GBY :) Det skal så bare være uden for meget fedt, men Levevis fra netto, er rigtig god for der er massere af smag i den, og så er den uden særlig meget fedt.. :)

Jamen lige nu hvor jeg er på flydende spiser jeg, suppe, yogurt, cultura light, cocio light og nupo shake.. Så drikker jeg også en speciel protin drik som man skal drikke den første måned, og så te og vand :) Næste uge må jeg spise en masse andet, faktisk det samme så man giver til småbørn 7måneder+ så det er most katofler, ris, pasta, og kød som kan smelte på tungen, og efter de første 5 uger må jeg spise alt jeg ved, de kan så bare ikke sige hvordan jeg reagere på det.. Men igår spiste jeg et lille pølsehorn og det gik uden problemer.. Jeg har jo fået lov at spise lidt alm. mad, så længe jeg holder de 2.l væske om dagen :)

Tanker og tanker ja dem er der massere af, ligenu er jeg bare så utrolig glad for at jeg gjorde det, jeg har ingen smerter overhovedet, og ja hvis ikke jeg havde de 5 huller og den enormt hurtig mæthedsfornemmelse så ville jeg ikke tro jeg var blevet opereret.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, fik lige set din tråd og vildt som du tager det hele så flot!

Jeg er netop selv blevet indstillet til en GB - så det er super spændende at følge dig nu du lige er kommet over på den anden side af operationen :)

Du må skrive noget mere, lade dine tanker komme ud, så jeg kan vide hvad jeg kan forvente.

Er det noget speciel flydende mad ala nupo man skal spise/drikke efter op.? Eller er det bare hjemmelavede supper? Må du spise OST?!?!?

Er noget spændt på selv at komme til diætist.... :)

Fortsat pøj pøj :)

Tillykke med det Mette :)

Hvor skal du i givet fald opereres henne?

For der er STOR forskel på hvad man må og ikke må efter operationen alt efter hvilket hospital man spørger :rolleyes

På Hamlet fx siger de absolut INTET andet end flydende de første 14 dage efter OP, men på Mølholm er det kun en uge på flydende.

Hej med dig.. Jamen ost er jo noget af det du må æde hele tiden.. Det er fyldt med protiner som er kilden til at tabe sig efter en GBY :) Det skal så bare være uden for meget fedt, men Levevis fra netto, er rigtig god for der er massere af smag i den, og så er den uden særlig meget fedt.. :)

Jamen lige nu hvor jeg er på flydende spiser jeg, suppe, yogurt, cultura light, cocio light og nupo shake.. Så drikker jeg også en speciel protin drik som man skal drikke den første måned, og så te og vand :) Næste uge må jeg spise en masse andet, faktisk det samme så man giver til småbørn 7måneder+ så det er most katofler, ris, pasta, og kød som kan smelte på tungen, og efter de første 5 uger må jeg spise alt jeg ved, de kan så bare ikke sige hvordan jeg reagere på det.. Men igår spiste jeg et lille pølsehorn og det gik uden problemer.. Jeg har jo fået lov at spise lidt alm. mad, så længe jeg holder de 2.l væske om dagen :)

Tanker og tanker ja dem er der massere af, ligenu er jeg bare så utrolig glad for at jeg gjorde det, jeg har ingen smerter overhovedet, og ja hvis ikke jeg havde de 5 huller og den enormt hurtig mæthedsfornemmelse så ville jeg ikke tro jeg var blevet opereret.. :)

Charlotte hvor er det bare fedt at du har det så godt :yay

Mht motionen - har du virkelig allerede 'go' på at bruge wii'en?? :huh

Jeg er ved at blive sindsyg over ikke at må lave andet end gåture :angry og da jeg spurgte sygeplejersken så sent som i torsdags sagde hun at jeg skulle vente til efter 6. uge, for først der var man helt sikker på at man ikke gjorde nogen skade indvendig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det Mette :)

Hvor skal du i givet fald opereres henne?

For der er STOR forskel på hvad man må og ikke må efter operationen alt efter hvilket hospital man spørger :rolleyes

På Hamlet fx siger de absolut INTET andet end flydende de første 14 dage efter OP, men på Mølholm er det kun en uge på flydende.

Charlotte hvor er det bare fedt at du har det så godt :yay

Mht motionen - har du virkelig allerede 'go' på at bruge wii'en?? :huh

Jeg er ved at blive sindsyg over ikke at må lave andet end gåture :angry og da jeg spurgte sygeplejersken så sent som i torsdags sagde hun at jeg skulle vente til efter 6. uge, for først der var man helt sikker på at man ikke gjorde nogen skade indvendig...

Der kan ma se hvor forskelligt det hele er fra sted til sted.. Det var overlægen der bestemte og han sagde man måtte alt man skulle bare mærke efter.. De siger jo det tager max 10 dage så er man hele 100%, så kan ikke forstå du skal vente 6 uger.. Det kunne jeg ihvertfald ikke, jeg vil jo gøre alt for ikke at skulle have fjernet hud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snydevejet mig idag, og det ser rigtig rigtig godt ud.. Jeg måtte hoppe op og ned flere gange for troede ikke på den,... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gætter på du har set 8-tallet :yay

Jeg hopper op og ned fra vægten og venter spændt på det sker her ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godtnok er jeg vinder af skallemesterkampen denne uge, men det slår ikke den følelse af toppen af poppen, da vægten viste 87,8kg.. :loveshower :balloon :bunny Det kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst vejede.. :blink Det var så fed en følelse, og nu har jeg bare endnu mere blod på tanden.. :yiepie På trods af at jeg frygter at kan tåle alt stadigvæk.. :badgirl :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan jo følge dig 110% - det er så fantastisk! :yay

Men du irriterer mig lidt Charlotte, jeg kan ikke li' at du vejer mindre end mig nu! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan jo følge dig 110% - det er så fantastisk! :yay

Men du irriterer mig lidt Charlotte, jeg kan ikke li' at du vejer mindre end mig nu! :P

Tro mig, du bider mig jo lige i rumpetten.. Men husker også lidt om at du kun vil ned på 70, hvor jeg jo gerne vil noget længere ned, så vi ender jo nok alligevel i mål samme tid, hvis ikke du kommer først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg frygter min vægt på tirsdag, jeg er kommet galt afsted med min fod, og må ikke gøre ret meget andet end at ligge på sofaen, det gør også jeg ikke rigtigt er sulten, og det gør ondt når jeg spiser.. Så øv øv!.. Håber bare ikke den går i plus.. Ja tænk man vælger at blive opereret og så alligevel frygter man at man tager på hver uge.. :( Jeg føler bare ikke jeg giver den 100% når jeg ikke må træne.. :(

Et lille kram måske?? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et STORT kram herfra.... Kan du nu få lidt ro på den fod der søde...

KNUS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak i 2, besluttede at tage nogle billeder for at få humøret op og det kom det heldigvis :)

Før:

30/7-2010: 108kg

36909_1319682995286_1327115353_728504_276091_n.jpg

35052_1319680955235_1327115353_728488_257607_n.jpg

Front:

30/1-2011 : 95kg

18/-2011 : 87kg

28uh8uf.jpg

Siden:

30/1-2011 : 95kg

18/-2011 : 87kg

fblxew.jpg

Bagfra:

30/1-2011 : 95kg

18/-2011 : 87kg

dca1ah.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW.... mangler igen en pifte-smiley!!! Så du får denne i stedet :toot

Sikke dog en vild forskel... du ser jo hammer godt ud!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow søde hvor er det bare vildt... hold kæft man hvor er der stor forskel... :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow søde hvor er det bare vildt... hold kæft man hvor er der stor forskel... :respekt

Tak søde, det hjælper en dag hvor vægten var lidt dum.. Tror jeg træner for meget, så taber man sig jo ikke rigtigt men får muskler istedet for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du gal en forskel! Super godt gået!!

Kan rigtig godt lide måden du har sat billederne op på, samt at du har det samme tøj på. Så kan man virkelig se forskellen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan dér!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du gal en forskel! Super godt gået!!

Kan rigtig godt lide måden du har sat billederne op på, samt at du har det samme tøj på. Så kan man virkelig se forskellen!

Det er det gode ved one size... haha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow :blink Sikke en forskel, hvor er du sej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja øv, vi har været nød til at sætte vægten vægt, jeg er simpelthen besat af den, og det går mig såå meget på at det skal gå så langsomt... :( Har været igennem en operation, og håbede måske at der nu vil ryge noget mere, men taber mig fandme mindre nu end før jeg blev opereret.. :( .. Ved godt der kommer facer hvor hvor man ikke taber så meget, men havde ikke forventet at det allerede kom efter 4 uger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER