mamatil2

Jordmor besøg

19 indlæg i dette emne

I går var jeg til mit første jordmor besøg. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente. Men det var bare en stille og rolig samtale om, hvordan jeg havde det, og især om jeg nu fik de rigtige vitaminer osv.

Hun lyttede ikke efter hjertelyd, da hun sagde det var for tidligt for hendes udstyr at høre. Jeg skal afsted igen den 23 december, så der håber jeg der sker lidt mere :D

Hvordan er jeres gået??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går var jeg til mit første jordmor besøg. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente. Men det var bare en stille og rolig samtale om, hvordan jeg havde det, og især om jeg nu fik de rigtige vitaminer osv.

Hun lyttede ikke efter hjertelyd, da hun sagde det var for tidligt for hendes udstyr at høre. Jeg skal afsted igen den 23 december, så der håber jeg der sker lidt mere :D

Hvordan er jeres gået??

Venter stadig på mit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hvornår skal i afsted`??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 5. december mener jeg :) du er jo næsten en hel måned foran i hvert fald mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos jordemoderen igår. Stille og roligt.

 

Jeg fik dog lyttet til hjertelyd. Det er altid dejligt og beroligende. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået brev om, at de har rykket min jordmor tid, dumme mennesker!! så skal nu først afsted d 17. december :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået brev om, at de har rykket min jordmor tid, dumme mennesker!! så skal nu først afsted d 17. december :(

 

Ej hvor irriterende skruk, det var da meget at rylle det, jeg skal til mit 2 jordmor besøg den 23 dec..

 

Jeg var hos jordemoderen igår. Stille og roligt.

 

Jeg fik dog lyttet til hjertelyd. Det er altid dejligt og beroligende. :loveshower

Det var da dejligt at de ville lytte til dig, jeg ville også gerne have haft det, som en ekstra beroling. men må vente til når jeg skal til scanning igen den 10 dec.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor irriterende skruk, det var da meget at rylle det, jeg skal til mit 2 jordmor besøg den 23 dec...

Ja, det synes jeg virkelig også :( men dejligt, at du snart skal afsted igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sat til D. 24 maj dvs jeg er 15+1 uger henne Idag men kan se i allerede skal til 2 jordmor besøg? Vi skal først til den første D. 9/12.. Vi har købt en kønsscanning vi skal til kl 18 Idag, er ved at dø af spænding ;) knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah, jeg vil også snart til jordmor :( og have en lille mave, man kan jo slet ikke se, at jeg er gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke folk vidste jeg var gravid så tror jeg også bare de ville tro jeg er ved at tyk, vil også snart ha gravid mave ;) har kun taget 1 kg på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så tabt 12 kilo, så folk tror, at jeg er alvorligt syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du tabt 12 kg ved at blive gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, desværre :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det lade sig gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer med opkastninger og kvalme, hvilket har lagt en betydelig dæmper på glæden ved at være gravid, så nu må det gerne snart vende :) og som min søde mand sagde, nu må du faktisk tage 32 kg på uden det bliver kritisk, lidt vildt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du blevet tjekket ved lægen? Det lyder da på ingen måde normalt at tabe 12 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, er på sygehuset og få væske 3 gange i ugen, og piller mod kvalme. Man kan vidst ikke gøre så meget mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER