Frk.Lind

Blødning?

21 indlæg i dette emne

Jeg har igår og idag haft blødning fra underlivet, hver gang jeg tørrer mig er der lidt lyserødt blod og igår var det friskt blod. Andre der har oplevet det?

Jeg har lige været til GU hos lægen og de mente en scanning var nødvendig for at være helt sikre på alt er okay, så imorgen skal jeg tl scanning på Herlev. Puha synes godt nok det er hårdt. Ved godt blødning kan være normalt under graviditeten, men min læge sagde det også kunne tyde på spontan abort. Godt nok hårdt at holde tårerne tilbage synes jeg. :boo

Men må bare tro og håbe på at alt er okay.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram til dig. Det er aldrig godt med blod under en graviditet. Men så længe du ikke bløder kraftigt og har smerter er der god grund til at bevare optimismen. Jeg har pletblødt i 2 af mine 4 graviditeter og alligevel fået lækre unger ud af det. Dejligt for dig at du kan blive scannet og få at afklaring på om alt er ok. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingrer og håber på det bedste. Ingen grund til andet indtil andet er bevist!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre... Jeg havde selv en lille blødning i starten af denne graviditet og var sønderknust! Så forstår så udmærket at det er svært at holde modet oppe! Jeg krydser fingre for at det er en harmløs blødning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder ikke rart. Håber dog for jer at alt er i orden når du bliver scannet imorgen. Er enig i at hvis det ikke er en voldsom blødning og du ikke har ondt så er det ikke nødvendigvis dårligt.

Men jeg krydser fingre for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej min læge sagde også det ikke så så alvorligt ud, og at min livmoderhals så lukket ud, men for min skyld og for at jeg fik mere ro på ville hun sende mig til scanning, så det er bliver rart imorgen at finde ud af om alt er okay. Mig og kæresten prøver at være positive og optimistiske. Men er godt nok stadig meget nervøs og følelserne sidder helt udenpå tøjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger det var desværre en dårlig nyhed vi fik idag. De kunne ikke se noget foster i livmoderen, så jeg har formentlig mistet det under min blødning eller også er det gået til meget tidligt i graviditeten. De kunne blot se en tom graviditetssæk som de kaldte det. Det var virkelig en hård besked at få og jeg brød helt sammen. Havde heldigvis min kæreste med, tror ikke jeg havde klaret det uden hans støtte. Han er også rigtig ked af det og det er virkelig gået op for ham hvor meget han havde glædet sig, nu når det viser sig at det ikke bliver til noget i denne omgang.

Har grædt rigtig meget siden vi kom hjem, og vi har talt rigtig meget om det. Vi prøver at se fremad og tænke på positive ting såsom at jeg blev gravid i første forsøg, så det forhåbentligt ikke tager lang tid at blive det igen.

 

Held og lykke til alle jer andre. Håber jeres graviditeter forløber uden problemer. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Du skal da lige have et :kram2

 

Jeg blev også gravid i første forsøg og mistede 7+4.. Det er bare hårdt - og man skal have lov at være ked af det! Håber snart det lykkes for jer igen. 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Du skal da lige have et :kram2

 

Jeg blev også gravid i første forsøg og mistede 7+4.. Det er bare hårdt - og man skal have lov at være ked af det! Håber snart det lykkes for jer igen. 

 

:kram

Tak sødt af dig :)

Jeg ved bare at næste gang jeg bliver gravid vil jeg være endnu mere nervøs for at miste fordi det allerede er sket. Lykkedes det dig at fuldføre en graviditet anden gang? Kan se du er mamma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak sødt af dig :)

Jeg ved bare at næste gang jeg bliver gravid vil jeg være endnu mere nervøs for at miste fordi det allerede er sket. Lykkedes det dig at fuldføre en graviditet anden gang? Kan se du er mamma :)

 

Ja, det kan jeg godt forstå du vil være - det var jeg også! Og jeg købte et par tidlige scanninger for at give mig selv ro. Men derudover er der ikke andet at gøre end at overleve og håbe på det bedste, selvom det er hårdt!

 

Ja, jeg fødte Elliot for 12 dage siden :biglove Der gik 10 mdr før jeg blev gravid igen, men så var det også en graviditet uden nogen former for blødninger og ikke nogle komplikationer udover en sukkersyge. Forhåbentlig går der ikke 10 mdr for dig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din Elliot :loveshower

 

Vil hellere at der går længere før jeg bliver gravid og at det så bliver en problemfri graviditet fremfor at blive gravid hurtigt og det sker igen. Men man kan jo ikke andet end at håbe på det bedste. Vi går ihvertfald igang med at prøve igen så snart vi kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls! Det må være så hårdt. Kæmpe kram til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls! Det må være så hårdt. Kæmpe kram til jer!

Tak :) Ja det er hårdt, men synes allerede jeg kan mærke det nok skal gå. Vi har talt det meget igennem og der er jo en grund til kroppen afstøder det. Så vi må bare se fremad :) Nu skal jeg bare have overstået enten medicinsk abort eller kirurgisk abort, hvis det viser sig at der stadig sidder rester på tirsdag hvor jeg skal scannes igen. Er lidt forvirret over at man skal det igennem når nu der ikke er noget foster, men det er åbenbart fordi min krop stadig tror den er gravid og der stadig er graviditetssæk i livmoderen. Jeg kunne slet ikke koncentrere mig om hvad der skulle ske nu da jordemoderen fortalte det fordi jeg var så knust. Så godt min kæreste var med da han hørte efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor trist....har selv prøvet at miste 8+6 hvor jeg fik medicinsk abort....håber i hurtigt har heldet med jer igen....

Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Frk Lind.

Er ked af at høre at I måtte igennem en spontan abort. Vi har netop været igennem det samme - blev gravid allerede i 2. forsøg, og var helt oppe og kører. Begyndte at følge denne termins gruppe, da jeg så efterfølgende begyndte at bløde. Det tog til over 2 dage og en scanning bekræftede en SA. Puha hvor er det hårdt, men her hjemme trøster vi os med, at det ikke var blevet til et levedygtigt barn alligevel. Lægen der foretog scanningen sagde, at det sker for hver 4. graviditet! det synes jeg er ret vildt.. Nu er vi igang igen med projekt baby igen, men tankerne går, ligesom dig, også på, hvordan det nu skal gå næste gang.. jeg har en ide om, at når jeg står med en positiv GT igen, vil jeg måske ikke engang turde glæde mig på samme måde, som sidst - For hvad nu hvis det sker igen?  :unsure  Men håber jo selvfølgelig det snart sker :rolleyes

 

Knus og trøstende tanker herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger det var desværre en dårlig nyhed vi fik idag. De kunne ikke se noget foster i livmoderen, så jeg har formentlig mistet det under min blødning eller også er det gået til meget tidligt i graviditeten. De kunne blot se en tom graviditetssæk som de kaldte det. Det var virkelig en hård besked at få og jeg brød helt sammen. Havde heldigvis min kæreste med, tror ikke jeg havde klaret det uden hans støtte. Han er også rigtig ked af det og det er virkelig gået op for ham hvor meget han havde glædet sig, nu når det viser sig at det ikke bliver til noget i denne omgang.

Har grædt rigtig meget siden vi kom hjem, og vi har talt rigtig meget om det. Vi prøver at se fremad og tænke på positive ting såsom at jeg blev gravid i første forsøg, så det forhåbentligt ikke tager lang tid at blive det igen.

Held og lykke til alle jer andre. Håber jeres

graviditeter forløber uden problemer. :)

Øv øv det er jeg rigtig ked af det at høre :/ det sker desværre bare engang imellem.. Jeg havde selv en spontan abort for knap 6 mdr siden og er jo som sagt gravid igen nu.. Jeg tror dig stadigvæk ikke helt på det endnu, da jeg er rigtig bange for at komme til nf også få afvide at den lille er død eller gået til, trods jeg har været til en tidlig scanning hvor vi så et pænt lille hjerte banke :) så nu skal nf scanning bare overståes så jeg kan glæde mig 100% over at vi skal have en lille :)

Så kender virkelig så meget til din følelse for jeg har den stadigvæk.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Frk Lind.

Er ked af at høre at I måtte igennem en spontan abort. Vi har netop været igennem det samme - blev gravid allerede i 2. forsøg, og var helt oppe og kører. Begyndte at følge denne termins gruppe, da jeg så efterfølgende begyndte at bløde. Det tog til over 2 dage og en scanning bekræftede en SA. Puha hvor er det hårdt, men her hjemme trøster vi os med, at det ikke var blevet til et levedygtigt barn alligevel. Lægen der foretog scanningen sagde, at det sker for hver 4. graviditet! det synes jeg er ret vildt.. Nu er vi igang igen med projekt baby igen, men tankerne går, ligesom dig, også på, hvordan det nu skal gå næste gang.. jeg har en ide om, at når jeg står med en positiv GT igen, vil jeg måske ikke engang turde glæde mig på samme måde, som sidst - For hvad nu hvis det sker igen?  :unsure  Men håber jo selvfølgelig det snart sker :rolleyes

 

Knus og trøstende tanker herfra :kram2

Tak. Er også ked af at høre I lige har været igennem det samme. Det er virkelig mange det sker for synes jeg, hver 4 graviditet er ret vildt. Men ja vi trøster os også med at det ikke ville have været et levedygtigt barn og at kroppen er klog den afstøder det. Men det er bare stadig hårdt fordi ens tanker og drømme om fremtiden krakelerer. Men det lykkedes forhåbentligt snart for både jer og os at blive gravide igen og gennemgå en graviditet uden SA. Men tror jeg får det ligesom dig at jeg ikke vil kunne glæde mig ligeså meget næste gang pga frygten for at miste igen. Men vil alligevel prøve at se om jeg ikke kan tænke positivt, da man alligevel ikke har nogen magt over hvad der sker indeni livmoderen.

 

Held og lykke til jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv det er jeg rigtig ked af det at høre :/ det sker desværre bare engang imellem.. Jeg havde selv en spontan abort for knap 6 mdr siden og er jo som sagt gravid igen nu.. Jeg tror dig stadigvæk ikke helt på det endnu, da jeg er rigtig bange for at komme til nf også få afvide at den lille er død eller gået til, trods jeg har været til en tidlig scanning hvor vi så et pænt lille hjerte banke :) så nu skal nf scanning bare overståes så jeg kan glæde mig 100% over at vi skal have en lille :)

Så kender virkelig så meget til din følelse for jeg har den stadigvæk.. :/

Tak for din kommentar, det altid rart at læse det kan lade sig gøre efter en SA. Kan godt forstå du har frygten for det sker igen, men er sikker på din lille spire har det godt. Sender ihvertfald en masse gode tanker. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du er okay, detkal nok lykkes næste gang! Har selv prøvet det samme, så kender det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update :)

Jeg har netop fået første menstruation efter operationen og udskrabningen, så nu er min krop klar til at gå igang igen med pb :)

Så håber jeg bare ikke der går for lang tid inden det lykkedes at få de to streger ;)

Mentalt går det også bedre, kan stadig blive lidt trist indimellem, men har ligesom accepteret det hele og heldigvis er vi jo stadig unge så det ikke fordi vi stresser helt vildt. Men man glæder sig godt nok til den dag man kommer til scanning og ser en lille spire derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med at prøve igen - det skal nok lykkes snart! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER