louisezz

Så venter vi bare.

10 indlæg i dette emne

Vi kom ind på Hvidovre i går kl 14.00 hvor de valgte at beholde mig forde jeg nu er 40+4 og forde jeg har så meget fostervand at de gerne vil tage vandet for at navlesnoren ikke skal falde ned og komme i klemme når og hvis vandet skulle gå af sig selv... I går lovet de os det ville blive engang hend på aftenen og da vi nået aften sage de at det ville blive her til morgen i dag og nu har de igen travlt så nu siger de nok først ved aften tid..... Men lad os nu se om de ikke når at lave om i det også... Synes snart jeg er ved at miste modet af bare at vente og ikke kan se en ende på det hele...... Øv hvor er det bare kedeligt at skulle slutte gravidten på den her måde når nu mit største ønske var at få lov at gå i fødsel der hjemme og klare de første timer med veer hjemme.... Louise :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor er jeg ked af at høre du bare ligger og venter!! Kram til dig!!!

Kan godt forstå du er skuffet over fødslen ikke forløber som du havde håbet! På den positive side, så har du snart (meget snart endda) din 3. lille yngling hos dig!! ❤ Og mon ikke det går stærkt når først de får taget vandet?? :) måskedu får en lille 11/11-baby! Det er da en dato man kan huske :D (havde faktisk termin i dag selv, men hun kom jo så i fredags).

Krydser fingre for de snart finder tid til at tage dit vand, og glæder mig til at se billede af din lille purk snart! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls det ikke gik i gang selv - men pøj pøj :-) krydser fingre for en hurtig nem igang sættelse, når de får tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender godt sygehusvæsenets evne til at lave om på planer hele tiden ;-) - krydser fingre for at du allerede nu ligger og hygger med din guldklump :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls med den afslutning. Men som Louisef siger, så har du lige om lidt (hvis ikke allerede) det tredje lille vidunder hos dig - og så er alt andet jo lige meget :)

Kram til dig - og god fødsel, hvis ikke det allerede er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige en status her fra Hvidovre hospital.. Vi venter nu på 48 time på de tager vandet... Hvergang vi når til den tid de har lovet rykker de det frem med den besked om at der er kommet noget mer akudt og at de har travlt.... Så jer der skal føde på Hvidovre i skal huske en masse god tålmodighed... Jeg synes bare det efterhånden er alt andet end sjovt... Det er lidt som at love små børn slik og tage det fra dem så snart de har fået pakkede det ud af papiret.... Undskyld et lidt trist og negativt indlæg, men det svært at bevare modet efter 48 timers venten i uvisheden og er nu 41+5 Louise :-( :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig! :) Det lyder bare alt andet end sjovt og hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige en status her fra Hvidovre hospital.. Vi venter nu på 48 time på de tager vandet... Hvergang vi når til den tid de har lovet rykker de det frem med den besked om at der er kommet noget mer akudt og at de har travlt.... Så jer der skal føde på Hvidovre i skal huske en masse god tålmodighed... Jeg synes bare det efterhånden er alt andet end sjovt... Det er lidt som at love små børn slik og tage det fra dem så snart de har fået pakkede det ud af papiret.... Undskyld et lidt trist og negativt indlæg, men det svært at bevare modet efter 48 timers venten i uvisheden og er nu 41+5 Louise :-( :-(

Jeg er bange for at det er sådan på de fleste hospitaler efterhånden - jeg følte jeg var fanget i twilight zonen tilsidst, fordi de hele tiden lavede om på hvornår jeg måtte komme hjem - tre gange havde jeg pakket det hele og så skulle de lige tjekke en ekstra gang og så nej....krydser virkelig fingre for at det snart får en ende for dig - det er en lidt træls afslutning - og lidt brok er helt på sin plads :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls - sender endnu mere vestøv din vej - håber snart du har din baby i armene. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh din stakkel, håber sådan det snart blir din tur, 41+5 er da alt for længe at vente på sin lille skat. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER