Malene uden R

Testhold uge 47 :)

116 indlæg i dette emne

Hvem skal ellers teste i uge 47?

Jeg forventer selv mens 21. november og dermed testdag 22. november, hvis mens bliver væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Malene

 

Så mødes vi igen i samme testgruppe - håber jeg kommer til at skulle teste denne gang, og at den er positiv. :) Jeg forventer også mens torsdag d. 21., men min start på denne cyklus var lidt anderledes end den plejer. Under alle omstændigheder vil jeg så teste d. 22., hvis ikke mens er på vej inden. 

 

Masser af :bd til dig og alle, der kommer i denne gruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg havde fået skrevet mig på herinde tidligere i dag :rolleyes

Jeg har testdag i uge 47, tester den 20. november, regner dog ikke med noget - og er også en smule i tvivl, for det føles om som, at jeg havde ÆL både i mandags og igen i fredags :blink Så måske min krop snyder med en cyklus på et par dage mere end de seneste måneder :)

Er spændt på hvordan det kommer til af gå :)

:bd :bd til jeg allesammen :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med. Har iflg min app forventet mens 19.november, men det er første cyklus efter p-pille stop så hvem ved.

Ved ikke helt hvad jeg skal regne med - har tidligere haft stabil cyklus på 27 dage uden p-piller, men synes mine æl symptomer har været det meste af en uge nu (og det skulle kun have været i mandags).

Så umiddelbart testdag den 20. herfra.

Held og lykke tøser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Fedt med flere i gruppen. :D

 

Tak - også masser af :goodluck her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fulgtes jeg jo med flere af jer i sidste cyklus, så jeg følger da lige med herinde ;)

Jeg skal teste sidst i denne uge.. så jeg håber da ikke, at jeg skal vente til uge 47 med at få et svar :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Malene

 

Så mødes vi igen i samme testgruppe - håber jeg kommer til at skulle teste denne gang, og at den er positiv. :) Jeg forventer også mens torsdag d. 21., men min start på denne cyklus var lidt anderledes end den plejer. Under alle omstændigheder vil jeg så teste d. 22., hvis ikke mens er på vej inden. 

 

Masser af :bd til dig og alle, der kommer i denne gruppe.

 

Hvor hyggeligt med et "kendt ansigt" :) Jeg håber så meget at vi er nogle som har heldet med os denne cyklus. I sidste testgruppe var der vist ikke så meget held.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg havde fået skrevet mig på herinde tidligere i dag :rolleyes

Jeg har testdag i uge 47, tester den 20. november, regner dog ikke med noget - og er også en smule i tvivl, for det føles om som, at jeg havde ÆL både i mandags og igen i fredags :blink Så måske min krop snyder med en cyklus på et par dage mere end de seneste måneder :)

Er spændt på hvordan det kommer til af gå :)

:bd :bd til jeg allesammen :bd :bd

 

 

Jeg er også med. Har iflg min app forventet mens 19.november, men det er første cyklus efter p-pille stop så hvem ved.

Ved ikke helt hvad jeg skal regne med - har tidligere haft stabil cyklus på 27 dage uden p-piller, men synes mine æl symptomer har været det meste af en uge nu (og det skulle kun have været i mandags).

Så umiddelbart testdag den 20. herfra.

Held og lykke tøser!

 

Velkommen til begge to :)

 

Jeg kender kun alt for godt det med at følelsen af ÆL varer i flere dage end det egentlig burde. Bruger du ÆL-test til at fastlægge de præcise dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fulgtes jeg jo med flere af jer i sidste cyklus, så jeg følger da lige med herinde ;)

Jeg skal teste sidst i denne uge.. så jeg håber da ikke, at jeg skal vente til uge 47 med at få et svar :P

 

Krydser fingre for at du ved noget inden ugen er ovre - og selvfølgelig godt nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at du ved noget inden ugen er ovre - og selvfølgelig godt nyt :)

Tak :-) jeg krydser også fingre for jer alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til begge to :)

Jeg kender kun alt for godt det med at følelsen af ÆL varer i flere dage end det egentlig burde. Bruger du ÆL-test til at fastlægge de præcise dage?

Nej jeg har ikke brugt æl test. Det her er første cyklus efter pillestop før mig, og det gik ret hurtgt og med en helt jævn cyklus sidst... Jeg kan nærmest kun blive skuffet denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne melde mig meget forsigtigt ind i den her gruppe. Havde positiv ÆL test i fredags så jeg har testdag d. 23.

Vores chancer er minimale da vi kun sexede 5 dage inden og to dage efter ÆL - men det er nu alligevel lidt hyggeligt at have en testdag at se frem til :blush :)

Held og lykke til alle :bd :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle vi forsøge at lave en oversigt, så vi står listet op? :)

Bliver spændende hvad der sker i næste uge :bd

Jeg tvivler stærkt på en positiv test, så aktive har vi ikke været ;) Men i går fik jeg pludselig et kraftigt smæld i venstre side, fulgt af en kraftig smerte hvor jeg nåede at udbryde av for så at holde en hånd mod- også var det væk igen. I Guder.. Jeg er allerede igang med overtolkning, alt det jeg IKKE skulle gøre denne gang ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej så mælder jeg mig også på banen.

Har tæst dag den 20 nov. Men er ikke sikker på at jeg kan vente så længe, med de nye tæst jeg har købt hvor man kan tæste en uge før forventet mens. ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej så mælder jeg mig også på banen.

Har tæst dag den 20 nov. Men er ikke sikker på at jeg kan vente så længe, med de nye tæst jeg har købt hvor man kan tæste en uge før forventet mens. ....

Hold da op.. Det var længe før :blink

Tør du det? Jeg ville være bange for en bio :(

Sidste gang testede jeg godt nok 3+3/3+4, men lærte dengang at jeg hellere må udsætte bekymringerne så længe som muligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske skulle vi forsøge at lave en oversigt, så vi står listet op? :)

Bliver spændende hvad der sker i næste uge :bd

Jeg tvivler stærkt på en positiv test, så aktive har vi ikke været ;) Men i går fik jeg pludselig et kraftigt smæld i venstre side, fulgt af en kraftig smerte hvor jeg nåede at udbryde av for så at holde en hånd mod- også var det væk igen. I Guder.. Jeg er allerede igang med overtolkning, alt det jeg IKKE skulle gøre denne gang ;) :rolleyes

 

Haha åååh hvor kender jeg det med overtolkningen. Jeg har sagt til mig selv at jeg ikke vil overtolke helt vildt, og har også kunne holde mig fra det de første par måneder, men denne cyklus kan jeg slet ikke tænke så fornuftigt mht. det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne melde mig meget forsigtigt ind i den her gruppe. Havde positiv ÆL test i fredags så jeg har testdag d. 23.

Vores chancer er minimale da vi kun sexede 5 dage inden og to dage efter ÆL - men det er nu alligevel lidt hyggeligt at have en testdag at se frem til :blush :)

Held og lykke til alle :bd :yay

 

Velkommen til :)

Forhåbentlig er jeres hygge nok til at der er held denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.. Det var længe før :blink

Tør du det? Jeg ville være bange for en bio :(

Sidste gang testede jeg godt nok 3+3/3+4, men lærte dengang at jeg hellere må udsætte bekymringerne så længe som muligt ;)

Jeg har testet positiv 3 gange i løbet af de sidste 2 år.

Heldigvis (hvis man kan sige det om noget forfærdeligt) så har jeg mistet inden jeg er gået en uge over tiden.

Så ligenu tar jeg en positiv test med et stort gram salt. Og tester først igen efter forventede mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Forhåbentlig er jeres hygge nok til at der er held denne gang :)

tusind tak.. jeg håber også det er nok.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig der tror denne gang er lykkens gang?

Eller ja...

Jeg har det sådan lige nu, at der er så mange ting som denne gang er gået op i en højre enhed.

Jeg har tabt mig, så jeg nu vejere mindre end da jeg blev gravid med min søn.

Ved vi har sexet meget omkring æl.

Men igen. Da jeg endelig blev gravid sidste gang, var den eneste gang jeg var sikker på ikke at være det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positiv 3 gange i løbet af de sidste 2 år.

Heldigvis (hvis man kan sige det om noget forfærdeligt) så har jeg mistet inden jeg er gået en uge over tiden.

Så ligenu tar jeg en positiv test med et stort gram salt. Og tester først igen efter forventede mens.

:( Det er jeg ked af at læse :kram

Håber den er der- og bliver hængende :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu (på trods af min ellers gode intention om at lade være) begyndt at lægge mærke til diverse symptomer :oops

Har haft lidt menslignende smerter og en tyngdefornemmelse i det lille bækken. Derudover også ret let til kvalme. Jeg får ofte kvalme, men synes det er kommet ENDNU oftere.. Ihh det er så fjollet, men man kan nok bare ikke lade være at tolke på det.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positiv 3 gange i løbet af de sidste 2 år.

Heldigvis (hvis man kan sige det om noget forfærdeligt) så har jeg mistet inden jeg er gået en uge over tiden.

Så ligenu tar jeg en positiv test med et stort gram salt. Og tester først igen efter forventede mens.

Øv, hvor trist at høre. :( Det er netop derfor, at jeg ikke tør teste før efter forventet mensdag. Håber virkelig at den er der for jer denne gang! :bd :bd :bd

 

Andre end mig der tror denne gang er lykkens gang?

Eller ja...

Jeg har det sådan lige nu, at der er så mange ting som denne gang er gået op i en højre enhed.

Jeg har tabt mig, så jeg nu vejere mindre end da jeg blev gravid med min søn.

Ved vi har sexet meget omkring æl.

Men igen. Da jeg endelig blev gravid sidste gang, var den eneste gang jeg var sikker på ikke at være det.

 

Jeg er nu (på trods af min ellers gode intention om at lade være) begyndt at lægge mærke til diverse symptomer :oops

Har haft lidt menslignende smerter og en tyngdefornemmelse i det lille bækken. Derudover også ret let til kvalme. Jeg får ofte kvalme, men synes det er kommet ENDNU oftere.. Ihh det er så fjollet, men man kan nok bare ikke lade være at tolke på det.. :P

Jeg synes ikke, jeg har nogen symptomer... Håber da virkelig at 3. gang er lykkens gang for jeg kan virkelig godt bruge noget positivt lige nu! :stork

Ja, det er svært med de symptomer/ikke symptomer. Nu har jeg ikke prøvet at være gravid endnu, så jeg har ingen idé om, hvordan min krop vil reagere... Ja, det er alt for nemt at lægge alt muligt ned over noget, som kan være et symptom, men viser sig ikke at være det.

 

Krydser fingre for os alle!!! :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har (heldigvis) ingen symptomer og prøver også at lade være med at tænke for meget over det denne gang (men det er svært) :)

 

Jeg er dog helt vildt oppustet og føler en form for utilpashed i min mave. Og føler at min krop ikke helt er sig selv i disse dage.

Men det er jeg ret sikker på ikke hænger sammen med PB men grundet en kronisk sygdom jeg har, som driller rigtig meget for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER