Malene uden R

Testhold uge 47 :)

116 indlæg i dette emne

Øv, hvor trist at høre. :( Det er netop derfor, at jeg ikke tør teste før efter forventet mensdag. Håber virkelig at den er der for jer denne gang! :bd :bd :bd

Håber også for er HELT VILDT skrug.

Men igen. Er ikke så ked af de positive test, som ikke er endt med baby, for nåede max at gå en uge over tiden. Den eneste der spøger lige nu, er den sidste gang. Det var i sidste månede, hvor at jeg blev syg, og fik en masse piller som man APSOLUT ikke måtte tage hvis man var gravid. Men det var jeg jo ikke (troede jeg) det fandt jeg først ud af at jeg var 2 dage efter jeg stoppede med pillerne. Og nu tror jeg at de piller har været skyld i at jeg mistede babyen.

Jeg synes ikke, jeg har nogen symptomer... Håber da virkelig at 3. gang er lykkens gang for jeg kan virkelig godt bruge noget positivt lige nu! :stork

Ja, det er svært med de symptomer/ikke symptomer. Nu har jeg ikke prøvet at være gravid endnu, så jeg har ingen idé om, hvordan min krop vil reagere... Ja, det er alt for nemt at lægge alt muligt ned over noget, som kan være et symptom, men viser sig ikke at være det.

Krydser fingre for os alle!!! :goodluck :bd :bd :bd

Før jeg blev gravid med min søn havde jeg ømme babser hver månede i over et halvt år, og var hver månede overbevist om at jeg var gravid.

Den eneste månede hvor jeg var sikker på ikke at være gravid, havde jeg ikke ømme babser, men til gændgæld en lille baby i maven.

Men ja overfortolker stadig. Er sikker på at kyllingen idag stank af røg (hvilket jeg ved den ikke gør) og syntes jeg så hurtigt bliver træt.

Men tror min hjerne spiller mig et pus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For pokker da - synes symptomerne myldrer frem: ømme bryster, svimmelhed (besvimede 2 gange sidst inden jeg opdagede jeg var gravid), murren i maven osv. osv.

Alt imens jeg prøver at overbevise mig selv om at slappe af og forstå at statistisk set er det mega-urealistisk at blive gravid i 1.cyklus!

Øv der er langt tid til onsdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da - synes symptomerne myldrer frem: ømme bryster, svimmelhed (besvimede 2 gange sidst inden jeg opdagede jeg var gravid), murren i maven osv. osv.

Alt imens jeg prøver at overbevise mig selv om at slappe af og forstå at statistisk set er det mega-urealistisk at blive gravid i 1.cyklus!

Øv der er langt tid til onsdag :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står uge 47 for døren :bd :goodluck

Jeg er virkelig spændt, synes jeg oplever en spændthed i underlivet, men tror nu mest det er indbildt :blush Jeg er sat på til onsdag, fordi min cyklus de sidste 3 mdr. Har været på 26/27dage, hvilket er i morgen/tirsdag- men eftersom jeg oplevet tegn på ÆL både søndag/mandag for 2 uger siden plus igen fredag/lørdag (sidste weekend), så kan det være, at jeg rykket til fredag- hvis altså ikke den røde dame viser sig en af dagene ;)

Håber I har det godt, piger :)

Er spændt på, hvad ugen bringer :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker da - synes symptomerne myldrer frem: ømme bryster, svimmelhed (besvimede 2 gange sidst inden jeg opdagede jeg var gravid), murren i maven osv. osv.

Alt imens jeg prøver at overbevise mig selv om at slappe af og forstå at statistisk set er det mega-urealistisk at blive gravid i 1.cyklus!

Øv der er langt tid til onsdag :(

Men nogle skal jo have heldet med sig i første cyklus :) Håber I er nogle af dem - og symptomerne lyder da lidt spændende med det du har oplevet tidligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står uge 47 for døren :bd :goodluck

Jeg er virkelig spændt, synes jeg oplever en spændthed i underlivet, men tror nu mest det er indbildt :blush Jeg er sat på til onsdag, fordi min cyklus de sidste 3 mdr. Har været på 26/27dage, hvilket er i morgen/tirsdag- men eftersom jeg oplevet tegn på ÆL både søndag/mandag for 2 uger siden plus igen fredag/lørdag (sidste weekend), så kan det være, at jeg rykket til fredag- hvis altså ikke den røde dame viser sig en af dagene ;)

Håber I har det godt, piger :)

Er spændt på, hvad ugen bringer :bd :bd

Jaaaaah næste uge er vores uge :)

Jeg håber at I har heldet med jer, selvom din krop har drillet dig lidt

Jeg selv har en del niven i underlivet (skiftevis højre og venstre), men prøver hele tiden at sige til mig selv, at jeg skal slappe helt af og ikke fokusere så meget på det. Og har heldigvis næsten ikke tænkt på det her i weekenden, pånær når der lige kommer lidt niven :)

Glæder mig sådan til at høre hvordan det kommer til at gå jer alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre jeg har optræk til mens allerede.. Så jeg må desværre nok allerede indse at det ikke bliver i denne omgang.. 

Nå men næste cyklus passer mig da også meget bedre så ! :p Men så må det også gerne være.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre jeg har optræk til mens allerede.. Så jeg må desværre nok allerede indse at det ikke bliver i denne omgang..

Nå men næste cyklus passer mig da også meget bedre så ! :p Men så må det også gerne være..

Øv hvor træls :( Og det er da også virkelig tidligt din mens er på vej med testdagen på lørdag.

Håber at heldet ikke er helt ude i denne omgang, og at det måske bare er din krop som driller lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls :( Og det er da også virkelig tidligt din mens er på vej med testdagen på lørdag.

Håber at heldet ikke er helt ude i denne omgang, og at det måske bare er din krop som driller lidt :)

 

Tak.. Jamen mit problem er lidt at jeg ikke ved præcis hvornår der var ÆL. Min cyklus svinger mellem 30 og 44 dage. Så min app havde udregnet ÆL, med tilhørende testdag der svarede til igår - men jeg tog en positiv (tror jeg) ÆL test som svarede til testdag på lørdag.. Jeg fik nemlig først mine ÆL test hjem efter den "beregnede" ÆL dato, så testede først derefter.. 

Jeg håber selvfølgelig stadig, men regner nok mest med at mens kommer inden for de næste par dage. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre jeg har optræk til mens allerede.. Så jeg må desværre nok allerede indse at det ikke bliver i denne omgang..

Nå men næste cyklus passer mig da også meget bedre så ! :p Men så må det også gerne være..

Ej hvor ærgeligt - håber det lykkedes i næste cyklus så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nogle skal jo have heldet med sig i første cyklus :) Håber I er nogle af dem - og symptomerne lyder da lidt spændende med det du har oplevet tidligere :)

Min mand er også vældig spændt :) men omvendt så har den mindste hovedpine, kvalme, etc etc været symptomer for ham. Den stakkel - han bliver da helt skuffet :(

Men ja, der skal selvfølgelig også være nogle der trækker i den positive retning af statistikken. Og pyt, det påtager jeg mig gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber stadig piger, det er jo ikke ovre før den røde dame synger ;)

Stadig ingen mens her, synes virkelig det begynder at blive spændende... Måske jeg skulle gå bestilt et par tests, selvom jeg har insisteret på at lade være og vente :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber stadig piger, det er jo ikke ovre før den røde dame synger ;)

Stadig ingen mens her, synes virkelig det begynder at blive spændende... Måske jeg skulle gå bestilt et par tests, selvom jeg har insisteret på at lade være og vente :rolleyes

Få da bestilt et par tests - de skal jo sikkert nok blive brugt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt vildt ondt i min mave/underliv i dag og er vildt oppustet. Og med forventet mens torsdag tror jeg godt jeg kan fornemme hvor det bærer herad :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt vildt ondt i min mave/underliv i dag og er vildt oppustet. Og med forventet mens torsdag tror jeg godt jeg kan fornemme hvor det bærer herad :(

 

 Det kan jo stadig gå begge veje  :kram2 Mange tror jo, at mens er på vej, fordi de oplever fuldstændig de samme ting som op til mens - den kommer så bare ikke, fordi de er gravide. Håber for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med glossi ! Håbet er der liige ind til frk. rød viser sig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt vildt ondt i min mave/underliv i dag og er vildt oppustet. Og med forventet mens torsdag tror jeg godt jeg kan fornemme hvor det bærer herad :(

 

I know the feeling - jeg har umiddelbart forventet mens idag/i morgen og jeg er også ret sikker på, at det er den vej det går.

Meeeen, der er altså langt til på torsdag - det behøver slet ikke at ende sådan :kram Jeg hepper på dig til det sidste :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh hvor er I alle så skide søde og opmuntrene! Tak :)

 

Glæder mig til at høre opdateringer fra testerne i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo stadig gå begge veje :kram2 Mange tror jo, at mens er på vej, fordi de oplever fuldstændig de samme ting som op til mens - den kommer så bare ikke, fordi de er gravide. Håber for dig!

Enig, det er ikke ovre endnu :)

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte ganske lidt i morges, da jeg var på toilet - og har ikke blødt siden :huh

Jeg har en murrende og nivende fornemmelse i maven konstant, men synes ikke det er sådan jeg plejer at have det op til mens :blink

Jeg har sat mig på til testdag i morgen, men har stadig ikke fået købt en test :O (er stolt af mig selv :D) også vil jeg gerne tættere til weekenden, for at undgå en skuffelse, hvis ÆL er faldet det senere, altså den 8./9. November og ikke 3./4. November :)

Så jeg vil gerne sættes på med testdag på lørdag i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte ganske lidt i morges, da jeg var på toilet - og har ikke blødt siden :huh

Jeg har en murrende og nivende fornemmelse i maven konstant, men synes ikke det er sådan jeg plejer at have det op til mens :blink

Jeg har sat mig på til testdag i morgen, men har stadig ikke fået købt en test :o (er stolt af mig selv :D) også vil jeg gerne tættere til weekenden, for at undgå en skuffelse, hvis ÆL er faldet det senere, altså den 8./9. November og ikke 3./4. November :)

Så jeg vil gerne sættes på med testdag på lørdag i stedet :)

 Hvor er det vildt at du ikke har købt en test :D og du kan lade være med at teste :D

 

(Fra hende der testede 3+2, og heldigvis positiv) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte ganske lidt i morges, da jeg var på toilet - og har ikke blødt siden :huh

Jeg har en murrende og nivende fornemmelse i maven konstant, men synes ikke det er sådan jeg plejer at have det op til mens :blink

Jeg har sat mig på til testdag i morgen, men har stadig ikke fået købt en test :O (er stolt af mig selv :D) også vil jeg gerne tættere til weekenden, for at undgå en skuffelse, hvis ÆL er faldet det senere, altså den 8./9. November og ikke 3./4. November :)

Så jeg vil gerne sættes på med testdag på lørdag i stedet :)

Hvor er det spændende :glad jeg tror at jeg har 20 tests der ligger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt at du ikke har købt en test :D og du kan lade være med at teste :D

(Fra hende der testede 3+2, og heldigvis positiv) :D

Jamen, jamen :D Sidste gang testede jeg godt nok ved 3+3 :whistling, men synes bare det var så hårdt med bekymringer om det var en bio eller ej :unsure

Jeg har end ikke handlet, og de steder jeg har været er det Valmed ;) Så jeg skal vist bare tage mig sammen også få bestilt :D Eller gøre som manden siger: KØB NU EN DIGITAL SKAT ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende :glad jeg tror at jeg har 20 tests der ligger :D

Så kan jeg jo lige smutte omkring dig, hvis min tålmodighed slipper op :D

Tænker det nok er de billige man godt kan stole på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er mega sejt du slet ikke har testet endnu, jeg gik fuldstændig test-amok, kunne slet ikke vente :oops

 

Men lyder som et godt råd fra manden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER