louisezz

Lige et surt opstød :-(

15 indlæg i dette emne

Manden har i dag en aftale med en god ven om at han skal med ham til tatovør i dag og det er jo også helt fint... Jeg har bare haft en stille aften på sofaen... Nu er jeg jo gået 7 dage over tid, så alt kan jo ske fra den ene time til den anden.... Men han var jo ikke længer væk end jeg kan ringe efter ham... Men nu han lige kommet hjem for en halv time siden også har de fået den ide at de skulle dele en flaske vodka, efter min menning meget meget dumt når nu jeg kan gå i fødsel hver time.... Så nu har jeg sendt ham i seng også krydser jeg bare finger for det hele ikke går løs om en time...... Selv om jeg et rigtigt træt af at være gået over tid, så ville det nok være bedst hvis det ikke luge er i nat han beslutter sig for at skulle ud inden store verden... Er jeg helt forkert på den når jeg bliver lidt sur over han vælger at drikke netop i dag???? Ved jo godt man ikke kan sætte sit liv helt i stå fra 3 uger før termin, men helt ærligt så der ting man kan undgå at gøre nu hvor jeg er gået 7 dage over tid.... Hvad ville i sige hvis der var jeres mænd der havede gjort som min valgte at gøre i dag ???? Louise 41+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville blive rasende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var gået amok - helt ærligt! Vi aftalte herhjemme at han ikke drak mere end han kunne køre da jeg ramte 37+0.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edderspændt rasende!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville blive sur og frustreret!

Det er muligt, at det nok går det hele, men du sidder og kan føde når som helst, og du har brug for din mand er der. Lige nu har du ikke brug for den usikkerhed det er, at han skal bruge et halvt døgns tid på at sove den ud.

Herhjemme var jeg blevet rasende og rigtig godt gammeldags pigesur - som nok ikke gik væk lige med det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er død uretfærdig, når jeg vælger at blive sur og gal og virkelig synes det var et meget dumt valg han tog i dag... Jeg må nok også tilstå jeg efter han var gået i seng blev rigtigt ked af det.... For tænker betyder det virkelig ikke også meget for ham at være frisk hvis det skulle vise sig at ske inde for et par timer.... Det jo ikke en oplevelse man lige kan gøre om... Tror og håber også at han godt ved han ikke lige er i kridt huset hos mig i morgen når han vågner... Jeg forlanger ikke han sidder hjemme og venter på at det skal gå i gang, men jeg forventer han selv kan bruge sit hovede og tænke det var en dum beslutning....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest håber jeg ikke, at du er gået i fødsel i nat. Selvom jeg godt forstår, at du gerne snart vil nå dertil :)

Og til mandens opførsel: Jeg var blevet rigtig sur og skuffet.

Han skulle vel også køre jer - eller?

Hvad ville han mon egl have gjort, hvis det pludselig gik i gang - mødt halvfuld op på fødegangen? Fantastisk indtryk, det ville have gjort som kommende nybagt far.

Nej, jeg forstår det slet ikke, og ville bestemt også være blevet sur og gal over sådan en hovedløs og egoistisk prioritering.

Håber du får en undskyldning af ham her til morgen. Og personligt ville jeg nok være fristet til at tage listeskoene af og sætte ham i gang med at skure gulv og vaske køkkenlåger. Så kan han lære det ;)

Hører ikke til i terminsgruppen, men faldt over dit indlæg - håber det er ok, at jeg svarer.

Og rigtig god fødsel, når det sker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan han da overhovedet ikke være bekendt. Håber I fik en rolig nat og at han kommer med en kæmpe undskyldning, for han har virkelig været et totalt egoistisk fjols der.

 

Og så håber jeg altså snart I får jeres lille ny at se :kram og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre. Det er da ham der skal bevare overblikket ved fødslen, hvis smerterne skulle drille... Håber han godt kan se at det var en dum beslutning og jeg håber I får snakket om det :kram til dig. Hvor må det have været frustrerende...

 

Og når det så er sagt skal du da have en potion :bd Håber snart du får din baby i dine arme :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh, jeg var blevet tosset!!! :o

 

Min mand havde forbud mod det slags i nogle uger før termin. Men nu havde vi også en risiko for præterm fødsel hængende over hovedet.

 

 

Jeg synes du er i din fulde ret til at være sur, ked, skuffet, rasende eller en hver anden følelse du kan finde på! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville vaere helt og aldeles uacceptabelt herhjemme, men det ville min mand bestemt heller ikke have gjort, saa det... 

 

Rigtig god foedsel  :kiss  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en aftale et par uger (mener det var fra 1. marts og jeg havde termin d. 14.) at han ikke på noget tidspunkt skulle drikke mere end at han ville være i stand til at køre bil. Han var fx til computeraften, som normalt inkluderer en masse øl - og jeg ville ikke holde ham hjemme, men han drak ikke mere end 3 eller deromkring øl fordelt på hele aften. Jeg ville ikke have en fødselshjælper der var fuld eller havde slemme tømmermænd. Transporten tænkte jeg ikke så meget på. Man kan jo få en taxa eller lignende hvis det er. Men at han skulle være ukoncentreret og fulde-dum, det ville jeg godt nok bliver sur over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde han noget at sige til sit forsvar, da han kom ud af tågerne...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja at det var meget dumt af ham og han godt forstod jeg var sur gal og skuffede... Og han han godt ville love det aldrig skete igen hvis vi skulle ha en baby til en dag, men det skal vi så ikke for det er nummer 6 til sammen vi venter nu.... Er stadig gravid nu 10 dage over tid skal på hospitalet i morgen til snak om igangsættelse....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja at det var meget dumt af ham og han godt forstod jeg var sur gal og skuffede... Og han han godt ville love det aldrig skete igen hvis vi skulle ha en baby til en dag, men det skal vi så ikke for det er nummer 6 til sammen vi venter nu.... Er stadig gravid nu 10 dage over tid skal på hospitalet i morgen til snak om igangsættelse....

Åh havde da håbet at du havde født, nu du har været lidt stille. Men håber det går rigtig godt og nemt for dig i morgen, held og lykke!

 

Hvis du har brug for en god historie om igangsættelse som flergangsfødende kan du læse min fødselsberetning fra sidste år, hvis du sku få lyst, jeg havde en rigtig hurtig god fødsel efter at blive sat i gang 40+5, den ligger her: http://www.babyklar.dk/forum/14087/lilly-luna-f%C3%B8dt-10-august-2012.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER