Pumpkins

Anbefal en god tandlæge (Kbh eller Nordsjælland)

11 indlæg i dette emne

Nu kan jeg vist ikke udsætte det længere. Med en visdomstand der gnaver, er jeg vist nødt til at se min tandlægeskræk i øjnene og komme afsted.

Jeg har haft tandlægeskræk rigtig længe, og de sidste par gange jeg har taget mod til mig og fået bestilt en tid hos en ny tandlæge, er jeg desværre bare blevet bekræftet i min frygt, og det var bestemt ikke nogle behagelige besøg.

Så nu leder jeg efter en god tandlæge, som har forstand på tandlægeskræk og som ikke bare siger "jeg bider jo ikke!".

Det skal helst være omkring Nordsjælland eller København, og prisen er ikke vildt afgørende. Sidste sted jeg var var rimeligt billige, men de valgte at gøre en helt masse hen over hovedet på mig, så det endte alligevel med at blive en halvdyr fornøjelse.

Det skal være et ærligt sted, hvor jeg kan bestille en tid til fx tandrensning og så reelt kun få en tandrensning. En del af min fobi ligger i at jeg ikke har kontrol med situationen, så det er ret vigtigt, at jeg ikke lige pludseligt skal 1000 andre ting også.

Håber I kan komme med nogle gode erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor har altid haft en VOLDSOM tandlægeskræk. Hun går nu hos han her: http://www.tandklinik-lyhne.dk/default.asp?page=specifik_medarbejder.asp&id=3292 i Fredensborg. Hun har fortalt ham om sin fobi og bedt ham om at sige alt hvad han gør - inden han gør det. Hun er rigtig glad for at gå hos ham, og er ikke længere skrækslagen når hun skal afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh kender alt til tandlægeskræk  :wacko

 

Kan anbefale to steder som når du siger du har tandlægeskræk tager godt hånd om dig og tager sig ekstra tid til lige at give dig puste ud tid ind imellem. Eller i mit tilfælde pudse næse tid fordi jeg sad og tudede fra start til slut. Utroligt hvad tandlægeskræk kan gøre ved en. Kan slet ikke styre det. 

 

Nå men som sagt er de super gode og kan ligge bedøvelse næsten uden du mærker det.

 

1. Colosseum klinikken i Herlev

http://herlev.colosseumklinikken.dk/

2. Hausergården i KBH tæt ved nørreport (kultorvet)

http://www.hausergaarden.dk/

 

Kæmpe  :kiss  til dig. Det skal nok gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke har noget imod at tandlægen evt snakker engelsk (sekretæren snakker dog altid dansk!) er dentin clinic et billigt alternativ... de giver et tjek til 236 første gang, hvor man kan få en liste over hvad der evt skal laves, og hvis det bare er en tandrensning kan de lave det med det samme, så bliver det vist omkring 500kr ialt...

 

De er i hvert fald søde, og plejer at tage sig god tid til en :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlotte Ørts Brohus tandlægerne i Lyngby. Hun har kureret mig for tandlægeskræk. Hun er sød, dygtig og hurtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går hos Christians onkel Ole, han har klinikken 'Slotstandlægerne' i Hillerød (er det ikke der du bor?) det jeg godt kan li ved ham, er at han er meget nede på jorden, og hele tiden fortæller hvad han gør :)

Men jeg har ikke forstand på tandlægeskræk, jeg ved bare at jeg ikke selv synes det er det fedeste, men jeg føler mig altid i gode hænder hos ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke har noget imod at tandlægen evt snakker engelsk (sekretæren snakker dog altid dansk!) er dentin clinic et billigt alternativ... de giver et tjek til 236 første gang, hvor man kan få en liste over hvad der evt skal laves, og hvis det bare er en tandrensning kan de lave det med det samme, så bliver det vist omkring 500kr ialt...

De er i hvert fald søde, og plejer at tage sig god tid til en :-)

500 kr for en tandrensning? jeg plejer at give 250, mener jeg:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh kender alt til tandlægeskræk  :wacko

 

Kan anbefale to steder som når du siger du har tandlægeskræk tager godt hånd om dig og tager sig ekstra tid til lige at give dig puste ud tid ind imellem. Eller i mit tilfælde pudse næse tid fordi jeg sad og tudede fra start til slut. Utroligt hvad tandlægeskræk kan gøre ved en. Kan slet ikke styre det. 

 

Nå men som sagt er de super gode og kan ligge bedøvelse næsten uden du mærker det.

 

1. Colosseum klinikken i Herlev

http://herlev.colosseumklinikken.dk/

2. Hausergården i KBH tæt ved nørreport (kultorvet)

http://www.hausergaarden.dk/

 

Kæmpe  :kiss  til dig. Det skal nok gå

Jeg har arbejdet på Colosseumklinikken i Herlev. Fantastisk sted.

Ellers kan jeg faktisk anbefale en tandlæge i Classensgade 17 på Østerbro.

Hun er helt fantastisk til pt. som er bange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

500 kr for en tandrensning? jeg plejer at give 250, mener jeg:)

 

Jeg kan ikke huske priserne må jeg ærligt indrømme ;-) slog konsultationsprisen op og der andet var et gæt pga dårlig hukommelse ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode bud :super. Dem vil jeg helt sikkert kigge nærmere på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer!

 

Jeg er helt nyt på forum men bare i topic af tandlægerne har jeg ret meget at sige;) 

Har I prøvet tandlæger i udlandet?

Jeg samarbejder med et firma som hjælper danskerne at finde en tandlæge i Polen, så må jeg faktisk anbefale dette.

Lægerne de har er meget dygtige og også meget søde og hjælpsomme taler engelsk og har dansk talende tolk.

 

Mine venner plejer at tager til Polen eller Ungarn for at få tænderne fixet og de var altid glade for det.

 Priserne er lave og man har mulighed at tage på lille ferie i Gdańsk med det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER