Guest Moslemor

Nakkefold - Har I fået tid?

39 indlæg i dette emne

Har I fået tid til nakkefold, og hvornår skal I afsted? :)

Jeg har en tid d 29. november, og glæder mig meget til at alt forhåbentligt ser godt ud og jeg kan springe ud på arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tid d. 20/11. Har også fået tid til ekstra skanning når jeg ee omkring 27 uger henne pga jeg tager medicin for stofskifte. Misdannelse skanning booker man når man har fået lavet nakkefold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg skal den 6/12... Glæder mig til at kunne fortælle alle nyheden derefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til første lægeundersøgelse imorgen så regner med at få en tid der :)

Glæder mig helt vild.

Er idag 8+5 :) weee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min region (hovedstaden) booker man selv tid via nettet ell tlf. Er der ikke andre steder der gør dette? Det er da smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min region (hovedstaden) booker man selv tid via nettet ell tlf. Er der ikke andre steder der gør dette? Det er da smart :)

Det gør man også i region Sjælland, i hvert fald på Roskilde, men man skal enten have været til første lægeundersøgelse eller have få en tidlig scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tid til nf d. 23/12. Der er godt nok læææænge til synes jeg :) Men det bliver en god julegave at få af vide at baby er sund og rask (forhåbentligt). ;)

 

Har selv bestilt tid på hospitalets hjemmeside.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I region Midtjylland eller ihvertfald i Herning får man et brev med indkaldelse :) uhh glæder mig meget til at modtage det brev :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe skulle I vente på at få tid til den første scanning?

 

Det er min første graviditet, og jeg skal først til lægen i næste uge, hvor jeg vil være i 10. uge, så tænker at jeg vel skal til scanning snart, hvis man skal nå det inden 12 uge (så man kan nå at se om der er noget galt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal selv booke tiden hvia du skal føde på herlev. Bare ind på deres hjemmeside og se under graviditet og fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, du skal i øvrigt også selv gøre dey på Hvidovre og da du snart skal have taget en blodprøve mhp nf så skal du snart gøre det. Prøven tages på hospitalet og du får info om hvor og hvornår når du booker tiden. Det kræver du lige bestemmer dig til om du skal føde på herlev el hvidovre hospital.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke modtaget et brev om hvornår jeg skal til scanning og går og er ret utålmodig. Også fordi jeg drømmer næsten hver nat at der er noget galt og at barnet er dødt eller gået til.. Så overvejer så meget at købe en til tidlig scanning til, da jeg virkelig ikke kan tænke på andet og så også fordi der lige er kommet en scanningsklinik til Herning hvor jeg bor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er brevet modtaget :) weeee

Nakkefoldsscanning d. 2 december :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalbabyklar, jeg kommer også fra Herning, og tænker lige på hvor lang tid der gik før du blev indkaldt til scanning fra du var til læge. Jeg var til læge i tirsdags og venter utålmodigt. Mener kun der gik en uges tid sidste gang (havde en SA i juli). Så håber meget snart der kommer en indkaldelse, så jeg kan komme ind og se om det hele er i orden. :) håber det virkelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalbabyklar, jeg kommer også fra Herning, og tænker lige på hvor lang tid der gik før du blev indkaldt til scanning fra du var til læge. Jeg var til læge i tirsdags og venter utålmodigt. Mener kun der gik en uges tid sidste gang (havde en SA i juli). Så håber meget snart der kommer en indkaldelse, så jeg kan komme ind og se om det hele er i orden. :) håber det virkelig

Hej :)

Ej hvor fedt vi er to fra Herning :) der gik lidt over en uge før jeh fik brevet.. Har lige her til aften været til en tryghedsscanning på den nye kliniki i Herning:) da jeg også havde en SA i maj :( så måtte bare se om alt var okay :) og det var det :) weeee også synes jeg de 350 kr er gidet godt ud for at man kan få lidt ro på og ens tanker kan komme lidt væk fra ol alt nu er okay :)

Men håber da du snart får brevet :) og hvor spændene at vi følges lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er lidt hyggeligt :) okay så håber jeg snart der kommer et brev til mig også :)

Synes faktisk at jeg havde læst mig frem til at det kostede 600kr på den klinik der er i Herning. Ikke at det gør nogen forskel :) overvejer det godt nok.

Var det godt derinde og er det til at få tid udenfor normale åbningstider?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En tidligscanning koster 600 og sådan en tryghedsscanning jeg fik kostede 400 også har de 10 % rabat nu :)

Ja de har jo åben om aften mandag og torsdag også hele lørdag :) så synes det er god mulighed så det ikke ligger oven i ens arbejde :)

Og det var super godt, han fortalte rigtig meget og vi fik 4 billeder med hjem..

Og jeg valgte simpelhen den billige scanning da der jo som sådan ikke er en forskel udover prisen og så måske tiden.. Vi var inde i 15 min..

Scanningskliniken er den nye nede i gågaden :)

Hvis man ikke kan vente og gerne vil have den tryghed så synes jeg man skal gøre det :) jeg er så glad for det, men har også haft de sidste 4 nætter at jeg har drømte den lille var død når vi nok til Nakkefoldsscanning. Også os fordi jeg hat mistede før..

Men nu er den der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til første lægeundersøgelse i dag, så venter spændt på indkaldelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalbabyklar og KristinaB jeg er også fra Herning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalbabyklar og KristinaB jeg er også fra Herning...

Ej hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det sjovt at vi er tre herfra :) hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også tid... 3. December. :) glæder mig helt vildt.

Håber bare det går bedre end 3. Juli hvor jeg skulle til nf sidste gang, og aborterede samme morgen.

Fik også tid til jordemoder i samme brev. Det blev 23. December :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også tid... 3. December. :) glæder mig helt vildt.

Håber bare det går bedre end 3. Juli hvor jeg skulle til nf sidste gang, og aborterede samme morgen.

Fik også tid til jordemoder i samme brev. Det blev 23. December :)

Hvor langt er du henne så??

Har tid 2 december men jordermoder først 30.. Underligt du skal før? Eller?

Hvornår har du termin ca??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det skal nok gå godt denne gang, det håber vi alle sammen på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 juni, ja det lyder lidt sjovt med tid efter dig til nf og før til jordemoder, men mon ikke det er sådan det lige passede omkring jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER