Guest Moslemor

Nakkefold - Har I fået tid?

39 indlæg i dette emne

Jo det er det sikkert :) hellere ikke at det gør noget.. Bare lidt sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået tid den 12 december - ih hvor jeg glæder mig!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååå har jeg været til Nakkefoldsscanning :) og ej hvor var det dog dejligt at se den lille igen :) alt var som det skulle være og min termin blev fredag d. 13 juni... :) ❤️❤️❤️

Så sommer kom gerne snart..

post-6731-0-11669800-1385992143_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååå har jeg været til Nakkefoldsscanning :) og ej hvor var det dog dejligt at se den lille igen :) alt var som det skulle være og min termin blev fredag d. 13 juni... :) ❤️❤️❤️

Så sommer kom gerne snart..

Nej hvor ser jeres lille sød ud!! Nu kan jeg snart ikke vente til fredag, hvor det er min tur...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ikke :) men vi fik mange andre billeder på skærmen som var meget bedre :) så lidt træls det ikke var sådan en vi fik med hjem :( men alt var perfekt, arme og ben :)

- kan godt forstå du glæder dig til det, det er også den største oplevelse :) det er så fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii så har vi også været afsted. Sikke en lettelse at se en rund og rask baby, når man har prøvet at miste. Alt var som det skulle være og baby hoppede rundt derinde. :)

Sjovt at have en lille baby i maven der bevæger sig uden man kan mærke noget. :)

post-4588-0-30204500-1386089952_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii så har vi også været afsted. Sikke en lettelse at se en rund og rask baby, når man har prøvet at miste. Alt var som det skulle være og baby hoppede rundt derinde. :)

Sjovt at have en lille baby i maven der bevæger sig uden man kan mærke noget. :)

Ja det er så skøn :) og vildt mærkeligt men en skøn følelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr hvor jeg glæder mig til det er min tur!! Håber der er noget derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en fantastisk følelse. Men nåede ikke at se første gang da hun sagde den bevægede sig. Det sagde hun med det samme og der havde jeg kun nået at konstatere at der var en baby :)

Men glæd dig Backkat85, det er så dejligt at se den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en fantastisk følelse. Men nåede ikke at se første gang da hun sagde den bevægede sig. Det sagde hun med det samme og der havde jeg kun nået at konstatere at der var en baby :)

Men glæd dig Backkat85, det er så dejligt at se den lille :)

Hehe ja tror også jeg vil bruge alt min energi på at konstatere om der overhovedet er noget! Men hold kæft hvor jeg håber det! Man bliver sgu mere og mere "bange" jo nærmere man kommer den scanning! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja tror også jeg vil bruge alt min energi på at konstatere om der overhovedet er noget! Men hold kæft hvor jeg håber det! Man bliver sgu mere og mere "bange" jo nærmere man kommer den scanning! :)

Jeg var også rystende nervøs, fordi jeg sådan frygtede resultatet. Min kæreste var meget mere cool og overbevist om at alt var i orden, og han fik heldigvis ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også rystende nervøs, fordi jeg sådan frygtede resultatet. Min kæreste var meget mere cool og overbevist om at alt var i orden, og han fik heldigvis ret :)

Sådan er det også her :) Håber også min mand får ret i det tilfælde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør han helt sikkert - krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør han helt sikkert - krydser fingre for dig :)

Det håber og tror jeg også på :) 2 dage tilbage, wow jeg er spændt!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER