fynboen

Mistet lysten pga p-piller...

15 indlæg i dette emne

Jeg har længe gået og tænkt på hvorfor jeg ikke har noget lyst til sex... Jeg elsker min kæreste, og elsker vores datter, er bare så træt af ikke har sexlyst...

 

Den anden dag hørte jeg om nogen som har mistet sexlysten efter de startede på p-piller efter de havde født...har snakket lidt med kæresten om det og han synes det lød meget logisk...

 

Er der nogen af jer som har prøvet det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke helt, men jeg har prøvet "den anden vej" at jeg fik meget mere lyst, da jeg stoppede med amt tage P-piller. Det var jo så i anledning af pb, så det hjalp sikkert også på lysten, men jeg tror nu også at P-pillerne har "bremset" mig, hvilket er en af flere grunde til at jeg valgte spiral i stedet for P piller efter at jeg havde født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke helt, men jeg har prøvet "den anden vej" at jeg fik meget mere lyst, da jeg stoppede med amt tage P-piller. Det var jo så i anledning af pb, så det hjalp sikkert også på lysten, men jeg tror nu også at P-pillerne har "bremset" mig, hvilket er en af flere grunde til at jeg valgte spiral i stedet for P piller efter at jeg havde født :)

Kan sådan en spiral pilles ud igen hvis man nu gerne vil have flere børn og er chancerne lige så gode eller... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sådan en spiral pilles ud igen hvis man nu gerne vil have flere børn og er chancerne lige så gode eller... 

Det kan jeg svare på :rolleyes Jeg har haft kobberspiral mellem barn nr 1 og 2 og mellem barn 2 og 3 og mellem barn 3 og 4. Jeg er blevet hurtigt gravid uden den hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg svare på :rolleyes Jeg har haft kobberspiral mellem barn nr 1 og 2 og mellem barn 2 og 3 og mellem barn 3 og 4. Jeg er blevet hurtigt gravid uden den hver gang.

er det gratis at få sat spiral op eller... for overvejer det meget kraftigt i håb om at det hjælper på sexlysten... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det gratis at få sat spiral op eller... for overvejer det meget kraftigt i håb om at det hjælper på sexlysten... 

Det koster ikke noget at få den sat op, det kan din læge gøre, men du skal selv købe spiralen på apoteket. Jeg mener en kobber spiral koster under 200,- kr (sorry kan altså ikke huske det) og den holder ca 5 år hvis alt går vel. Når du ringer til lægen og bestiller tid til at få den op kan du evt. høre om der er et bestemt mærke din læge vil anbefale dig at købe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

er det noget i har snakket med lægen om da i gerne ville have det eller...

 

Min kæreste synes også det lyder som rimelig fornuftigt...for vores begge tos skyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det noget i har snakket med lægen om da i gerne ville have det eller...

 

Min kæreste synes også det lyder som rimelig fornuftigt...for vores begge tos skyld...

Ja du bestiller tid hos lægen til at få den sat op. Hvis du har spørgsmål kan du jo også stille dem til din læge. Ellers kan du læse mere om kobberspiral på fx http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/spiral.htm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto til alt det Saga siger :D Jeg er glad for spiralen og synes det er meget skønnere end P-piller for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke helt, men jeg har prøvet "den anden vej" at jeg fik meget mere lyst, da jeg stoppede med amt tage P-piller. Det var jo så i anledning af pb, så det hjalp sikkert også på lysten, men jeg tror nu også at P-pillerne har "bremset" mig, hvilket er en af flere grunde til at jeg valgte spiral i stedet for P piller efter at jeg havde født :)

:ditto bortset fra at jeg ingenting bruger, det fungerer nemlig fint med kondom og vi skal jo igang igen på et tidspunkt! Jeg ville dog selv vælge hormon spiral og ikke kobber, men det er dyrere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også prøvet den modsatte.. min sexlyst har virkelig været i bund, men efter p-pille stop er den bare helt i top :) det er fantastisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også på holdet, med stigende sexlyst efter p-pille stop! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mistede også helt lysten til sex på en type ppiller (2. generation), har ikke haft problemer med andre (4. generation) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være, at jeg efter graviditeten skulle komme på p-piller og så smide dem i igen ;) for hold fast min mand trænger godt nok snart til noget sex!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER