190987

Forstoppelse??

13 indlæg i dette emne

Jeg er 11 uger henne og døjer så frygtelig meget med forstoppelse, jeg kan næsten ikke holde ud at være nogen steder i aften fordi jeg har så ondt i maven.. Oplever i også det? Og hvad gør i evt?

Knus mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 11 uger henne og døjer så frygtelig meget med forstoppelse, jeg kan næsten ikke holde ud at være nogen steder i aften fordi jeg har så ondt i maven.. Oplever i også det? Og hvad gør i evt?

Knus mig

Ja, er ikke kommet af med noget i 1 uge, det gør nas!

Har desværre ingen råd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke i flere dage nu, ved heller ikke rigtig hvad jeg gør forkert siden jeg bliver ved med at blive forstoppet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også..... Jeg tvang en sveske ned morgen, middag og aften.... Det hjalp faktisk rigtig meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke alene - det var min eneste graviditets-skavank og det gjorde så afsindigt ondt, inden jeg fandt ud af hvad det var!

 

Jeg oprettede en tråd hvor jeg delte tips og tricks - den er HER :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sveskejuice eller HUSK kan bruges mod forstoppelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HUSK var også min redning- det er ikke alt for klamt, hvis det er blandet op med appelsinjuice. Bliver som juice med pulp...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at spise tørrede abrikoser eller blommer - Det hjalp mig. Drik nok med væske. Jeg kender følelsen - Har også problemer med det, selv når jeg ikke er gravid :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle vitaminer/jern du får ??

Hemojern er ret skånsom for maven, og så spis nogle svesker eller drik sveskejuice. Så skal det nok blive bedre.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅH ja, det kender jeg rigtig godt!!!

Jeg prøvede HUSK, spiste det dog på yougurt i stedet for i væske, men det var ikke nok til mig. Så jeg talte med lægen og fik Lactolose i stedet - Det kan også købes i håndkøb på apoteket. Det hjæper mig rigtig godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis fået styr på maven igen, er nu 23+1 uger så det er ved at være lidt tid siden men tusind tak for svarene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager noget der hedder Moxalole (men ikke pga. graviditet). Og det er helt igennem fantastisk! Og man må gerne tage det imens man er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv med et magnesium tilskud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER