Thorsson

AEL Test

4 indlæg i dette emne

Ja da PB nu er sat helt i gang har jeg lige bestilt nogle AEL teste hjem og vil gerne lige hoere hvordan de fungere. Jeg ved godt at der skal vaere to streger paa men altsaa hvor mange dage skal man teste osv.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det afhænger lidt af, hvor længe dine cyklusser er. Min cyklus er omkring 25 dage, så jeg starter med at teste på dag 9 i min cyklus. Og så tester jeg hver dag indtil, at jeg får en helt positiv test. Når jeg kan se på testen, at den er tæt på at være positiv kan jeg godt finde på at teste flere gange i løbet af en dag. Det er bedst at teste mellem kl. 10 og 20 (eller 22) og så må man ikke have drukket for meget væske op til, da urinen skal være så koncentreret som muligt. Teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen før end testen er positiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar  :kiss

 

Min mens er meget ureglmaessig og det kan du laese i min anden traad "ureglmaessig mens" 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en ret uregelmæssig mens, men startede med at teste på 10. dagen og så testede jeg hver dag, da jeg kunne se at stregen blev mere tydelig testede jeg to gange om dagen og fandt så ud af at jeg havde ÆL på 19. dagen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER