MacMus

Måltider til 5-6 mdr's babyer der ikke ammes?

4 indlæg i dette emne

Hej Mødre

 

Hvad og hvor meget giver I jeres 5-6 måneders babyer at spise på en dag + nat?

 

Vores datter er sådan stille og roligt stoppet med at die og jeg med at producere og vi er nået derhen hvor hendes mad udelukkende skal komme "udefra", så vi skal have lidt ny rytme.

 

Maja får morgengrød + middagsgrød + aftenmos og derudover skal hun have flaske tror jeg, men jeg blev nysgerrig på at høre hvor tit og hvor meget i giver/tilbyder jeres babyer alt i alt - af det hele. Jeg ved godt alle babyer er forskellige og viskal finde vores (Majas rytme) men lad mig høre jeres mad-program :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine piger bliver 6mdr på fredag de får:

Grød kl. 7

Flaske, 240ml. Kl. 11-11.30

Flaske, 240ml. Kl. 14.30-15

Grød/mos kl. 17

Flaske kl. 18.30 (de bliver tilbudt 240ml, og det er forskelligt hvor meget de spiser

Jeg skal til at introducere et 3. Måltid nu her.

Min sundhedsplejerske sagde i mandags at de stadig primært skal leve af mme pga jernbehovet. De skal have ca. 750 ml.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng får fast føde som du gør det, og så får han en flaske mellem middagsgrød og aftensmos og en inden han bliver lagt i seng.

 

Pt. vågner han også om natten, så der får han også en flaske, men det håber jeg snart er slut så han sover igennem hele natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng får fast føde som du gør det, og så får han en flaske mellem middagsgrød og aftensmos og en inden han bliver lagt i seng.

 

Pt. vågner han også om natten, så der får han også en flaske, men det håber jeg snart er slut så han sover igennem hele natten.

 

 

Hvor meget kommer du i flasken? Og kommer du MME i grød og/eller mos?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER