skruk

hvordan det går :)

9 indlæg i dette emne

Hej Piger :)

Jeg synes det går meget op og ned om jeg er glad for graviditeten lige for tiden :/

Jeg er stadig meget syg med opkastninger og kvalme, så glæden forsvinder lidt nogle gange :(

Hvordan går det hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

her går det bedre og bedre - nu er jeg sluppet af med kvalmen og er fri for at spise mariekiks  :)  Går dog og bøvler med kløe og en smerte i venstre side af maven, så må et smut til lægen i morgen - håber ikke på noget alvorligt!

Desuden har jeg fået brev til første scanning i den kommende uge, så det bliver spændende :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

her går det bedre og bedre - nu er jeg sluppet af med kvalmen og er fri for at spise mariekiks :) Går dog og bøvler med kløe og en smerte i venstre side af maven, så må et smut til lægen i morgen - håber ikke på noget alvorligt!

Desuden har jeg fået brev til første scanning i den kommende uge, så det bliver spændende :)

Kvalme er øv!

Sejt med scanning, vi skal også til nf-scanning i den her uge :) glæder mig til at se baby igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det evt være blærebetændelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen? Har du været til scanning inden? Men ja, det er vildt spændende - glæder mig...:)

Jo det er det muligvis eller lidt svamp...nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen? Har du været til scanning inden? Men ja, det er vildt spændende - glæder mig...:)

Jo det er det muligvis eller lidt svamp...nu må vi se :)

Er blevet scannet to gange grundet kvalme :) blev scannet i 7+4 og 9+1 :) du må lige komme med en update :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en melding her fra, jeg er 14+3, jeg troede egentlig at det værste kvalme var ovre, men NEJ, det er skam kommet igen.

 

derudover har jeg ligget med feber de 2 sidste dage + hovedpine. jeg er ved at være klar igen, men det er skam ikke sjovt. Ellers går det godt, kan bare stadig sove døgnet rundt, på trods af jeg spiser alt mit jern!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen... Tænk her har jeg gået uden voldsom kvalme eller opkast... Nu er jeg 12+1 og nu starter det... + hovedpine, lidt ondt i halsen og svært ved at sove om natten ØV!

 

MEN MEN i dag så vi vidunderet. Et lille fint hjerte der slog, fine tal, og en meget sprælsk lille én. Han/hun lavede et par små "hop" - det var ret sjovt :)

 

Så nu ligger jeg på sofaen halvsløj, men med en god fornemmelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER