MissingLink

Når der spares de forkerte steder

17 indlæg i dette emne

Rystende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor forfærdelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skræmmende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg har godt læst på hendes blog. Det er SÅ forfærdeligt og det skærer da i hjertet at se den video, hvor det er helt tydeligt at se hvor syg han er. Hun kan ikke aflevere ham flere timer 5 dage om ugen og så bare tage på arbejde?! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her og kan kun ryste på hovedet over, hvad det er for et land vi efterhånden lever i!!!

øv, jeg synes det er trist!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article2130760.ece

Prøv også at læs om denne!

Syntes det er skræmmende - syntes vores samfund er fattigt, når man ikke kan få hjælp tilat passe sit syge barn ;(

Det er så " vores" allesammens Karoline som har en tråd i fortrolig forum.

Kæmpe sej er mor og datter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MLM, måske du skulle slette din kommentar, så det forbliver fortroligt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MLM, måske du skulle slette din kommentar, så det forbliver fortroligt? :)

Forstår ikke hvad du mener?

Jeg kan ikke se at der er gjort noget forkert at jeg referere til et andet sted på BK.

Jeg tænker egentlig at, ved at læse tråden det kunne åbne folks øjne omkring livet med et handicappet barn.

Og hvis flere har et " forhold" til Karoline, vil det så ikke generere flere reaktioner samt flere holdninger til vores system.

Det er på måde jeg tænker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke hvad du mener?

Jeg kan ikke se at der er gjort noget forkert at jeg referere til et andet sted på BK.

Jeg tænker egentlig at, ved at læse tråden det kunne åbne folks øjne omkring livet med et handicappet barn.

Og hvis flere har et " forhold" til Karoline, vil det så ikke generere flere reaktioner samt flere holdninger til vores system.

Det er på måde jeg tænker

Det er helt ok, og jeg ved du kun ønsker det godt for os ❤️

Jeg vil dog helst holde mit navn for mig selv, men Karoline skal "alle" have lov at få kendskab til med dette ❤️ en del af det var at sprede budskabet og kendskabet til, hvordan det er at være forælder til at sygt eller handicappet barn.

Det har kostet mange overvejelser at gøre dette, også for jeg er en ret privat person, der værner om mit privatliv. Vi har taget en dyb indånding for at være klar til det. Så må det bære eller briste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt ok, og jeg ved du kun ønsker det godt for os ❤️

Jeg vil dog helst holde mit navn for mig selv, men Karoline skal "alle" have lov at få kendskab til med dette ❤️ en del af det var at sprede budskabet og kendskabet til, hvordan det er at være forælder til at sygt eller handicappet barn.

Det har kostet mange overvejelser at gøre dette, også for jeg er en ret privat person, der værner om mit privatliv. Vi har taget en dyb indånding for at være klar til det. Så må det bære eller briste.

Det er pisse sejt gjort!!! Artiklerne spredes som en steppebrand på facebook lige nu og holdningerne der deles er ikke i kommunens favør! Her midt i valgkampen MÅ det da være alfa omega med positiv omtale så timingen kan ikke være mere perfekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke hvad du mener?

Jeg kan ikke se at der er gjort noget forkert at jeg referere til et andet sted på BK.

Jeg tænker egentlig at, ved at læse tråden det kunne åbne folks øjne omkring livet med et handicappet barn.

Og hvis flere har et " forhold" til Karoline, vil det så ikke generere flere reaktioner samt flere holdninger til vores system.

Det er på måde jeg tænker

Det er også fint (og er også enig med dig, men tænkte bare, der var en grund til, den var fortrolig :) ), men nu har ML også selv skrevet, at det var okay, var bare ikke klar over, hvad hendes holdning var :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også fint (og er også enig med dig, men tænkte bare, der var en grund til, den var fortrolig :) ), men nu har ML også selv skrevet, at det var okay, var bare ikke klar over, hvad hendes holdning var :kram2

MLM og jeg skriver sammen dagligt. Nogle gange kender hun mig bedre end jeg kender mig selv. Sådan er det med et par stykker herinde ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MLM og jeg skriver sammen dagligt. Nogle gange kender hun mig bedre end jeg kender mig selv. Sådan er det med et par stykker herinde ❤️

Arh, okay. Det vidste jeg ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt mange af mine venner på fb har delt artiklen i dag og jeg kunne også se at assens kommune får en masse hug på deres side.

Det er så rørende at se at alle synes at den behandling er helt forrykt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER