louisezz

Termin nået

6 indlæg i dette emne

Så noget jeg min termin i går, har stadig ingen tegn på fødslen er lige for døren :-(...... Har nok hele tiden gået og håbede påsat føde før tid, da jeg de to andre gange har født 19 dage og 9 dage før termin...... Så synes den sidste tid har stået stille..... Jeg er ved at være godt utålmodig og hver aften når jeg går i seng tænker jeg øv så blev det heller ikke i dag...... Er der stadig kun født en november baby??? Hvad med jer andre har i nogle tegn på snarlig fødsel???? :-) Louise som lige nu kun har et ønske og det er at gå i fødsel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hepper for der snart sker noget, min JM sagde at tredje fødsel som regel var en rigtig drillefødsel. Og det tyder det da lidt på :)

Jeg fødte selv i tirsdags, 38+3 efter igangsætning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det sker snart for dig! Jeg har 17 dage tilbage... Så tager det roligt indtil videre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan godt tilslutte mig at være en Louise, der bare gerne vil føde! (Eller have sin baby i armene ihvertfald ;) ).

Jeg er dog 'kun' 38+5, men bare røv utålmodig! Jeg laver jo ikke andet end at gå og vente og tolke. Og hver morgen tænker jeg 'mhm det var så heller ikke i nat, det startede' :( er begyndt st se virkelig virkelig ondt i begge lyske og i lænden :( mange plukkeveer, en del iskias-smerter og nogle ret av-jag ned mod 'udgangen'. Håber det tyder på noget og ikke bare er ingenting!

Tror der er 3 'november'-babyer nu? LouiseB, Jsc og mommytil3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget - jeg gik 18 dage over tid med min den første, så kender godt utålmodigheden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper for der snart sker noget, min JM sagde at tredje fødsel som regel var en rigtig drillefødsel. Og det tyder det da lidt på :)

Jeg fødte selv i tirsdags, 38+3 efter igangsætning :)

Stort tillykke - gik det ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER