Mette

Projekt Vigga i egen seng.

34 indlæg i dette emne

Jeg synes det lyder godt - og fornemmer at du vaklede i dit sind, saa godt at finde en loesning, du har dig selv med i :kiss

:ditto

Jeg er sikker på I nok skal finde ud af det sammen på Jeres måde og i Jeres tempo :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Natten dag 2

Rigtig valg at få sengen ned vi sov begge rigtig godt :) hun faldt i søvn på fars arm da hun var utryg og pylret, da hun sov kom hun i sengen. Kl 22.30 ammede jeg hende da jeg gik i seng, kl 1.30 fik hun sut, kl 5 blev hun ammet og puttet igen og sov til kl 7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er meget forskelligt hvornår babyer er klar til at sove selv. Men jeg synes det lyder fornuftigt at tage tremmesengen ind i soveværelset, så der ikke er for mange omvæltninger på en gang: ny seng og nyt rum uden far og mor. Giver det mening? Silke Elia sov i sin lift indtil hun var 5,5 måned som stod i tremmesengen. Derefter kom hun i tremmesengen, men det gik bestemt ikke godt indtil min søsters svigermor fik syet en ekstra tyk sengerand (10-15 cm var den vel). Så var sengen pludselig ikke så stor og skræmmende mere, og det gik meget bedre - især med at finde ro efter at være vågnet.

 

Men vil bare sig pøj pøj med projektet. Silke Elia sover stadig i soveværelset og ofte i vores seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Btw, saa laa Noah ogsaa lidt i sin tremmeseng og legede om dagen, saa han var tryg og glad for den paa forhaand. Han sover stadig med to bamser i fodenden og ammepuden i hovedenden og den er saadan lidt poelleagtigt, saa han kan kramme den :kuller

Rigtig godt forslag.

C har også stadig sin babydyne liggende som pølse i tremmesengen + bamse + nussekanin + hovedpine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig godt forslag.

C har også stadig sin babydyne liggende som pølse i tremmesengen + bamse + nussekanin + hovedpine

Ha ha, hovedpine! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hovedpine! :lolhit

Pokkers ordbog :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hovedpine! :lolhit

Pokkers ordbog :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er meget forskelligt hvornår babyer er klar til at sove selv. Men jeg synes det lyder fornuftigt at tage tremmesengen ind i soveværelset, så der ikke er for mange omvæltninger på en gang: ny seng og nyt rum uden far og mor. Giver det mening? Silke Elia sov i sin lift indtil hun var 5,5 måned som stod i tremmesengen. Derefter kom hun i tremmesengen, men det gik bestemt ikke godt indtil min søsters svigermor fik syet en ekstra tyk sengerand (10-15 cm var den vel). Så var sengen pludselig ikke så stor og skræmmende mere, og det gik meget bedre - især med at finde ro efter at være vågnet.

Men vil bare sig pøj pøj med projektet. Silke Elia sover stadig i soveværelset og ofte i vores seng ;)

Prøvede i nat at samle sengeranden mere så sengen blev mindre og det hjalp! Hun vågnede stadig efter sutten men sov med det samme bagefter uden at være vågen. Tror det har hjulpet at sengen virkede mindre og mere tryg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvede i nat at samle sengeranden mere så sengen blev mindre og det hjalp! Hun vågnede stadig efter sutten men sov med det samme bagefter uden at være vågen. Tror det har hjulpet at sengen virkede mindre og mere tryg :)

Dejligt det hjalp. For det var helt sikkert en af de afgørende elementer for Silke Elia. Sengen er jo pludselig stor trods sengerand ift lift/vugge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER