Louisebj

uge 21

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen. Jeg er idag i uge 21. Hvilke smerter og symptomer har i? Jeg har de sidste par dage haft en del ondt i længden. Og mit underliv knager også lidt engang imellem.. men ser det som en naturlig proces da kroppen skal lave plads til det lille vidunder jeg venter mig. Knus Louise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej allesammen. Jeg er idag i uge 21. Hvilke smerter og symptomer har i? Jeg har de sidste par dage haft en del ondt i længden. Og mit underliv knager også lidt engang imellem.. men ser det som en naturlig proces da kroppen skal lave plads til det lille vidunder jeg venter mig. Knus Louise :)

Jeg har også haft det sådan med lænden de sidste par uger ...

Men ellers er jeg begyndt at få kvalme igen !! Men bare om aftenen :/ ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt hele dagen og må tidligt i seng  :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig ofte træt, døjer i perioder lidt med bækkenet, og så strækker det heeeeelt vildt henover min mave... (Er i uge 18)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Ja vi alle døjer med lidt af hvert.. Var til mit 2 besøg hos jordmor igår.. havde en fornemmelse jeg havde blærebetændelse, men det havde jeg heldigvis ikke!!! :D Synes nu også selv jeg har haft nogle hårde dage med ondt i længden og konstant tisseri, heldigvis er det taget lidt af nu.. Meeen, det kommer helt sikkert igen.. hehe.. Hvor meget har i egentlig taget på? Jeg har taget 5 kg på. Og er i 21+2 idag.

Knuss.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt mig 7 kg (vi har vist også en tråd omkring vægt  :13: ) Jeg døjer nu også foruden træthed med hård mave  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER