123baby

Arghhh!

11 indlæg i dette emne

Sådan har jeg det. Kort fortalt fik jeg mens den 20.09 og fjernet spiral den 25.09. Jeg havde måske ÆL den 6.10. Har haft MINIMAL pletblødning søndag, mandag og idag. Måske i alt 5-6 dråber brunligt noget. Har de sidste to uger taget ialt 10 gteste (3 forsk. mærker). ALLE negative. Jeg har mange graviditetssymptomer som fx ømme bryster, meget oppustet mave, småkvalme, svimmelhed og træthed. Jeg er ved at blive sindssyg! Vil jo helst bare have en positiv test og ellers så lad mens komme, så jeg kan komme videre....Ynk herfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, jeg synes da bare, vi krydser fingre! :) Hvor langt er du henne, hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg 5+4...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv det et par dage og prøv igen. Håber virkelig den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan har jeg det. Kort fortalt fik jeg mens den 20.09 og fjernet spiral den 25.09. Jeg havde måske ÆL den 6.10. Har haft MINIMAL pletblødning søndag, mandag og idag. Måske i alt 5-6 dråber brunligt noget. Har de sidste to uger taget ialt 10 gteste (3 forsk. mærker). ALLE negative. Jeg har mange graviditetssymptomer som fx ømme bryster, meget oppustet mave, småkvalme, svimmelhed og træthed. Jeg er ved at blive sindssyg! Vil jo helst bare have en positiv test og ellers så lad mens komme, så jeg kan komme videre....Ynk herfra...

Ååh hvor føler jeg med dig. Jeg er også gået over tiden uden positiv test

Måske du skulle prøve at vente med at teste til du er 6+0 hvis mens ikke er kommet? Så kan tankerne måske også komme lidt på afveje i et par dage i det mindste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, du kan regne med, at kroppen har fundet sig selv endnu, desværre. Min krop var mega forvirret, og de tegn, du beskriver, kan lige så godt være tegn på ægløsning eller hormonel ubalance som det kan være tegn på graviditet.....så vent og se men prøv ikke at håbe FOR meget. Pøj pøj :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg synes at der er kommet en anelse mere pletblødning idag men det er stadig virkelig lidt. Men jeg ser tiden an:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glem mit sidste indlæg. Stadig stort set ingen pletblødning. Kun en lille dråbe om morgenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu kom mens rigtigt igår:-( God dag til jer alle derude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Men så ved du i det mindste, hvad der foregår. :) Held og lykke i denne cyklus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER