Havbaek

Hvor tjekker man mod de dumme sager i fx flyverdragte.

2 indlæg i dette emne

Kan godt være jeg har overset noget, men hvem af jer ved hvor man reelt kan tjekke hvad der er putte i de forskellige baby produkter.
Fx flyverdragte som flour eller hvad det nu hedder alt sammen.

Der er meget om det pt på autostole, men hvor kigger man reelt hende eller er det i butikken man køber, hvor man skal spørger??!!
Who knows?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aah, det er bare svaert... Der findes ikke et opslagsvaerk og det er derudover aargansbetinget. Flere flyverdragtproducenter har lovet udfasning af flourstoffer, men er det saa opnaaet i aar? 

 

Jeg abbonnerer paa Rebbecca Perssons blog og mittekatbloggens blog. Saa skriver jeg til producenten, hvis jeg vil vide noget bestemt, f.eks. flourstoffer i Legos flyverdragter. Det er saa vigtigt at spoerge meget praecist, som "er Legos flyverdragter fra 2013(eller 2012, hvis det er saadan en) helt fri for alle slags flourstoffer? Saa kan de svare paa det, du egentlig gerne vil vide. 

 

 

Rebecca Persson har gjort forarbejdet for dig og har lavet en overtoejsguide, du kan koebe for under 100 kr. Jeg er for naerig, men det er jo op til den enkelte. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER