Guest

Noget så charmerende som sved... ;)

10 indlæg i dette emne

Hej piger! :)

Jeg fødte i torsdags vores fantastiske lille søn, og alt går sådan nogenlunde nemt (man skal jo lige lære... :blush), men jeg vågner 2-3 gange om natten, fuldstændig gennemblødt af sved, så meget at jeg faktisk et øjeblik spekulerede på om jeg havde tisset i sengen! :unsure

Er det hormonelt? Har I andre været ude for det? Og hvis I har, så pleeaaase fortæl mig, at det går hurtigt over! :rolleyes

PS. Det skal siges at jeg ikke ammer, ved ikke hvad det betyder for hormonerne. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan havde jeg det efter min søn blev født. Heldigvis slap jeg efter min datter.

 

Det er ubehageligt, men det går over igen. Jeg mener det varede en 14 dages tid, men det er snart 6 år siden, så måske jeg ikke husker det helt rigtigt.

Jeg tror det er hormonelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skete også for mig, men oplevede det ikke som "slemt slemt" selvom jeg også svedte meget de første dage. Men ja det går over.
 

Tillykke med den lille  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yeah! :D
Det er heldigvis blevet meget bedre, men jeg får det stadig hurtigt varmt - både om natten og om dagen. Så skønt! Eller...

 

post-2-0-82786300-1383161354_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for første gang i mit liv måtte jeg skifte min helårsdyne ud med en sommerdyne efter jeg havde født, svedte også bare helt vildt - men nu er sommerdynen væk igen og har det ikke varmere end normalt - det er nok bare hormoner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, det var også bare helt ekstremt meget. Jeg tror jeg svedte noget af alt det væske jeg taget på ud. Det gik ret hurtigt over, et par uger tror jeg. Og det var altså om jeg sov uden eller med dyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan nogle svedeture var jeg også i gennem. Det gik heldigvis over efter nogle uger.

 

Var i øvrigt meget glad for alle Theos stofbleer i den tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

svedeturen kom også her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også. Jeg måtte også ty til sommerdynen, da jeg slet ikke kunne holde ud og ligge under min helårsdyne. Men det fik over igen efter en 2-3 uger.

/Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok glad for, at det ikke bare er mig! Troede til at starte med at det var bivirkninger fra medicinen, som jeg startede op igen søndag, men da det så også kom natten efter, nævnte min mand at det måske var hormoner (jeg havde ikke engang tænkt tanken! :rolleyes).. Nå, jeg lever pænt med det i et par uger, og priser mig endnu engang lykkelig over at slippe så nemt omkring fødslen. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER