Pregnant'n'happy

Han vil hellere have blowjobs, end samleje?

14 indlæg i dette emne

Hej piger..

 

som de fleste mænd, elsker min kæreste blowjobs, og det er da klart :)

Men vi er nået til et punkt, hvor han hellere vil have sit et godt blowjob, end at have samleje med mig!? Det er sgu frustrerende, da jeg egentlig er den i forholdet, som er mest sex orienteret!

 

Andre der har oplevet det?? 

Han har oven i købet nævnt, at han synes det var mærkeligt at have sex med mig, fordi jeg er gravid (er altså kun 8+1 i dag... -.-) - hvilket gjorde mig ret ked af det, kan da ikke undvære sex fra nu af, og længe efter jeg har født! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, det kan jeg godt forstå, at du er ked af :kiss

 

Jeg tror godt, at det rent tilfredsstillelsesmæssigt kan være federe for manden med et BJ end et reelt samleje. Det er intensivt og der er fokus kun på ham og hans.. 

Men jeg tror det er meget vigtigt, at du forklarer ham, at det altså også er enormt vigtigt at have sex SAMMEN. For mig er sex enormt dejligt, men det har ikke så meget med selve "udløsningen" som med intimiteten og den udelukkelse af omverdenen, der ligger i det. Og det synes jeg faktisk er enormt tarveligt, at han bare afskærer dig fra, hvis det kun handler om, at han bare bedre kan lide blowjobs.

 

At det er underligt at have sex med dig, fordi du er gravid, kan jeg måske bedre se årsagen til. Ikke at jeg siger, det så bare er fedt, og vi havde det ikke sådan, men jeg tror i hvert fald, at det er normalt, at mange mænd har det sådan. At de har en forestilling om, at barnet kan mærke det eller i værste fald tage skade. Hvilket jo ikke passer i øvrigt. Men det er nok lidt sværere at få til at gå væk, og han skal jo ikke presses til noget, han ikke vil, ligesom du heller ikke skulle, hvis det var omvendt.

 

Krammer og kysser I og ligger i ske etc?  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger..

som de fleste mænd, elsker min kæreste blowjobs, og det er da klart :)

Men vi er nået til et punkt, hvor han hellere vil have sit et godt blowjob, end at have samleje med mig!? Det er sgu frustrerende, da jeg egentlig er den i forholdet, som er mest sex orienteret!

Andre der har oplevet det??

Han har oven i købet nævnt, at han synes det var mærkeligt at have sex med mig, fordi jeg er gravid (er altså kun 8+1 i dag... -.-) - hvilket gjorde mig ret ked af det, kan da ikke undvære sex fra nu af, og længe efter jeg har født!

Til det sidste så er det altså HELT normalt!!! Min mand kunne heller ikke med tanken om "en imellem os" det blev kun værre som ugerne gik. For os var det bare ikke noget problem fordi jeg også mistede lysten under graviditeten. Først da jeg stoppede med at amme (3mdr) kom der gang i den del igen!

Det andet kan jeg ikke svare på, det har jeg ikke prøvet, men er det først her i graviditeten det er blevet sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MforMor: Lige præcis som du siger, så er det det med at have sex sammen jeg savner!! At jeg skal give ham blowjobs, er sådan set fint nok, men at jeg næsten helt undvære samleje, hvor man er sammen om noget, er ret svært!! Hans løsning på det er, at jeg giver ham et blowjob, hvor han får udløsning, og så skal jeg vente et kvarters tid, til han er klar igen, og så kan vi have sex - okay, så hans løsning er at jeg lige skal lave en pligt først?? 
 

Ja, jeg forstår også godt det med at jeg er gravid, han sagde også selv at det var fordi han var bange for at skade baby! :) Tror bare det er noget han lige skal over.

 

Hmm, vi er nok ikke så intime som jeg ville ønske vi kunne være, han sidder altid ved sin computer, og når jeg tager initiativ til sex, siger han altid "jeg gider ikke, når det føles planlagt", men når han tager initiativ, så tager han sig et bad, og kommer hen til mig - og så ved jeg jo ligesom godt hvad klokken er slået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til det sidste så er det altså HELT normalt!!! Min mand kunne heller ikke med tanken om "en imellem os" det blev kun værre som ugerne gik. For os var det bare ikke noget problem fordi jeg også mistede lysten under graviditeten. Først da jeg stoppede med at amme (3mdr) kom der gang i den del igen!

Det andet kan jeg ikke svare på, det har jeg ikke prøvet, men er det først her i graviditeten det er blevet sådan?

 

Ja okay, man kan jo så sige at det har været heldigt din lyst heller ikke var der :) 

 

Det begyndte faktisk før graviditeten, men er så "tiltaget" hvis man kan sige det sådan.. altså, det er virkelig sjældent der foregår noget, andet end de forbandede blowjobs!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det B her der var kommet med den udmeldelse, så havde han sku intet fået.
Altså BJ er da hyggeligt nok, men hvad så hvis du har halsbrand?? 
Så er sådan en fætter banan altså ikke lige sagen, kan jeg hilse og sige (er prøvet). Og selvom B blev lidt øv over det da det skete her, dengang jeg ventede T, ja så var sex altså lige så hyggeligt.
Hvis det er fordi din mand helst ikke vil "mase" din mave, selvom der endnu er rigeligt plads, så findes der da så mange andre stillinger. 
Sex skal være sjovt for jer begge 2, og det jo ikke nødvendigvis det der bliver mest tid til efter du har født guldklumpen, så det er da bare med at finde de små tidspunkter når man kan til hinanden og så hygge. Det behøver jo ikke være flere timer.
I har været 2 til at skabe det lille mirakel i din mave, så må I altså også være 2 til forsat at nyde din mave og ikke mindst hinanden. 
Har du fortalt din mand hvordan du har det når han siger han ikke gider sex med dig, bare fordi du nu er gravid?

 

Jeg kan hilse og sige jeg giver stadig ikke BJ for efter den tur med halsbrand sidder det i mig stadigvæk. Det i sig selv var en ubehagelig oplevelse. 

Og heldigvis har jeg en forstående mand, der da savner det, men der er andet end kun BJ der er vigtigt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MforMor: Lige præcis som du siger, så er det det med at have sex sammen jeg savner!! At jeg skal give ham blowjobs, er sådan set fint nok, men at jeg næsten helt undvære samleje, hvor man er sammen om noget, er ret svært!! Hans løsning på det er, at jeg giver ham et blowjob, hvor han får udløsning, og så skal jeg vente et kvarters tid, til han er klar igen, og så kan vi have sex - okay, så hans løsning er at jeg lige skal lave en pligt først?? 

 

Ja, jeg forstår også godt det med at jeg er gravid, han sagde også selv at det var fordi han var bange for at skade baby! :) Tror bare det er noget han lige skal over.

 

Hmm, vi er nok ikke så intime som jeg ville ønske vi kunne være, han sidder altid ved sin computer, og når jeg tager initiativ til sex, siger han altid "jeg gider ikke, når det føles planlagt", men når han tager initiativ, så tager han sig et bad, og kommer hen til mig - og så ved jeg jo ligesom godt hvad klokken er slået!

Ej jeg synes ikke, at han er helt fair, må jeg indrømme? Altså hvis vi nu lige ser bort fra det med graviditet etc, for som skrevet må man jo også respektere, at han har det sådan.

Men at han ligesom skal opstille krav og regler, synes jeg altså er at stramme den. Og dét der med planlagt sex (hvilket det jo ikke engang er, men bare når du tager initiativ) skal man altså ikke kimse af - SLET ikke når man har et lille barn :) Jeg tror, du bliver nødt til at tale med ham om det og få ham til at forstå, at det ikke blot er selve sexen men også hele intimiteten og samværet, du mangler. Han må lidt væk fra den computer engang imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

Men det der med sex og intimitet er man altså fælles om... Her i huset er det min mand med størst behov, og derfor må jeg indimellem "tage en for holdet". Så kan der selvfølgelig være dage hvor jeg bare ikke har lyst, og så må han enten forblive tyk bag ørerne eller tage trykket selv. MEN... det er ikke rimeligt overfor ham hvis jeg totalt afviser alt.

 

Så din mand må ind i kampen. Fair nok at han måske ikke er til samleje hver gang, og at du måske indimellem må "tage en for holdet" og give ham et blowjob før samleje for at I begge bliver mødt. Men det er IKKE ok at han opstiller krav og regler for hvornår og hvordan, og det er ikke ok at det altid er dig som skal "bøje dig".

 

Kan forresten hilse og sige, at når først der er børn i huset, så bliver sex noget mere planlagt og noget mindre spontant...

Er SÅ enig! i det hele :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej helt ærligt så ville jeg stejle totalt ved den udmelding! Sex eller intet!!! Og så må han se hvor lang tid han kan undvære :prik

Anders gider heller ikke pligt sex og her hedder det sig at jeg ikke må presse. Han skal faktisk helst tage initiativ eller tro han gør det ;) jeg har mine metoder :p faktisk er det kun hvis jeg presser at han stejler, så hvis jeg syntes der er lavvande skal jeg faktisk helst holde min kæft!

Men altså overordnet set har vi samme behov, så er der perioder hvor den ene har mere lyst end den anden, der må vi så "tage en for holdet" eller ligge tæt og kramme og kysse og give hinanden en gang massage!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld - men jeg synes faktisk at han er streng!!!!

Man kan da på ingen måde kræve et bj for at give kvinden tilfredsstillelse...

Her havde der været lukket for øvelse bj og han ville bestemt få at vide hvor tarvelig jeg synes han er...

Bj skal nydes - af begge parter og ikke bruges som afpresning/magtredskab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en helt omvendt verden af min.

Her er min mand dybt bekymret for om jeg nu glemmer ham midt i babytrummerum. Det gør jeg nu bestemt ikke.

Altså. For nogle mænd, har jeg læst, er det næsten som et overgreb. De kan få det sådan at de nærmest synes det er det samme som at have sex med barnet. Og helt ærligt. Så må man respektere det. Men måske en sexterapeut/andenslags terapeut faktisk bør inddrages her, hvis det er tilfældet. For det får da alvorlige konsekvenser, og er bestemt investeringen værd til når hverdagen og kriserne melder sig med dårlig og for lidt søvn, småbørn og stress på arbejde.

Men man kunne jo invitere til en 69. Eller måske bare kæle for hinanden osv. Jeg synes der er mange muligheder min mand kan tilfredsstille mig på uden at det er et samleje. Og jeg får sådan set mere intimitet ud af det, fordi han er mere fokuseret på mig så ;-)

Men nu Ved jeg godt, jeg har en mand, der nærmest tigger mig om at tage styringen og forlange af ham at han skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det et halvgammelt emne, men jeg sidder og studser over, hvad din mand ville have gjort, hvis du havde døjet med svær kvalme?

 

Her i huset er alt hvad der hedder BJ bandlyst - det er endda så slemt at jeg kun kan "tantekysse". Mit opkastpunkt er næsten røget helt ud på spidsen af tungen - kan fx heller ikke børste tænder ordenligt uden jeg får opkastfornemmelser :X

 

Synes det er træls, men ikke så træls som det må være at ha en mand, der ikke kan acceptere (/indstille sig på) at man altså forandrer sig under en grav.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det et halvgammelt emne, men jeg sidder og studser over, hvad din mand ville have gjort, hvis du havde døjet med svær kvalme?

Her i huset er alt hvad der hedder BJ bandlyst - det er endda så slemt at jeg kun kan "tantekysse". Mit opkastpunkt er næsten røget helt ud på spidsen af tungen - kan fx heller ikke børste tænder ordenligt uden jeg får opkastfornemmelser :X

Synes det er træls, men ikke så træls som det må være at ha en mand, der ikke kan acceptere (/indstille sig på) at man altså forandrer sig under en grav.

Samme her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det et halvgammelt emne, men jeg sidder og studser over, hvad din mand ville have gjort, hvis du havde døjet med svær kvalme?

Her i huset er alt hvad der hedder BJ bandlyst - det er endda så slemt at jeg kun kan "tantekysse". Mit opkastpunkt er næsten røget helt ud på spidsen af tungen - kan fx heller ikke børste tænder ordenligt uden jeg får opkastfornemmelser :X

Synes det er træls, men ikke så træls som det må være at ha en mand, der ikke kan acceptere (/indstille sig på) at man altså forandrer sig under en grav.

Det var det samme for mig under min graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER