Guest

Nedsunket bagvæg efter fødslen.Andre der oplever det?

7 indlæg i dette emne

Jeg må erkende jeg efter denne fødsel nok har fået det der hedder nedsunket bagvæg i skeden :boo jeg har en del problemer når jeg har hård mave med at komme af med det, og kan tydeligt mærke det buler ud derinde. Når det sker.

Men er der andre herinde der har fået dette? Jeg forsøger at huske knibeøvelserne, men mon det i længden er nok til at afhjælpe problemet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg også, og jeg har altid hård mave og det buler altid ud som du beskriver. Jeg prøver også med knibeøvelser, men tvivler på det bliver helt godt igen;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har falsk strubehoste, saa en laengere udreding maa I vente med. Men jeg har ogsaa noget nedsunket down there, som jeg dog har stoppet i tide. Saa er jeg faldet lidt af paa den med oevelserne, men det kan altsaa snildt traenes. bare ikke med knibeoevelser alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så meget ØV at opdage :boo  må indrømme jeg egentlig blev helt ked af det og nervøs for hvad det vil betyde på sigt, og hvad med :hump  synes jo det er rigtig pinligt på en eller anden måde. Jeg har ikke været alt for flittig med knibeøvelserne, men starter til efterfødselstræning på onsdag, og håber virkelig at få nogle fif til mere grundig optræníng. Og håber virkelig det kan blive bare nogelunde igen ! Men det føltes næsten som indgangen er helt lukket, når det er jeg bøvler med maven, fordi det buler sådan ud :booMen når jeg har fået tømt tarmen, er det væk. Men kan godt mærke det er lidt "slapt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstaar dig godt  :kiss 

 

Proev lige at google foofoofunbox! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg lige kigge lidt på. Er det et træningsprogram eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke selv oplevet det, ikke som I beskriver det. Men kan de der æg, legetøj til hygge :hump , kan de ikke bruges. Mindes om dengang min mor var sælger, at hun engang solgte et par til en kvinde der havde problemer med at knibe sammen. De æg der er jo nogle man kan få i forskellige størrelser hvis jeg husker korrekt og som man kan rende rundt med når man fx gør rent. Ved ikke om det kan hjælpe her, at man har noget man kan knibe rundt om.

Men håber det bliver bedre med jer der døjer med det, for det må bestemt ikke være rart.
Er det ikke noget lægen kan gøre noget ved??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER