Guest Sandra Norit

Hvordan går det med jer?

7 indlæg i dette emne

Hej! :)

Jeg er ny herinde og jeg har termin d. 20 februar :)

 

Hvordan går det med jer sådan all around? :)

 

Jeg er pt. sygemeldt men vores pige er meget meget aktiv, flere timer ad gangen flere gange om dagen! Hun hikker indimellem, sparker hvis jeg bliver forskrækket eller griner meget, reagere på lys og lyd og det sjoveste af det hele er, at hun sparker der hvor hendes far prikker til maven :D Det griner vi meget af herhjemme :)

 

Vi står og skal flytte i hus her d. 1 så der er meget i den nye månede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her går det fint.. jeg er også blevet sygmeldt så går hjemme og hygger mig :) jeg døjer med ondt i ryggen og lænd det er et problem nogle dage :/ vi har også fået dato på hvornår jeg skal have kejsersnit det synes jeg er lidt vildt at ha fået en dato og vide at der bliver vi forældre igen :) det var lidt for mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her går det fint.. jeg er også blevet sygmeldt så går hjemme og hygger mig :) jeg døjer med ondt i ryggen og lænd det er et problem nogle dage :/ vi har også fået dato på hvornår jeg skal have kejsersnit det synes jeg er lidt vildt at ha fået en dato og vide at der bliver vi forældre igen :) det var lidt for mig...

Jeg har også rigtig ondt i lænd og ryg, kan ikke stå op særlig længe ad gangen :(

Ej hvor vildt! Har du selv valgt kejsersnit hvis jeg må spørge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går fremad her også. Uge 25 nu. Har lidt ondt i lænden og har haft en del plukveer. I tvivl om det ville være godt med en sygemelding. Hvorfor er I sygemeldt?

Synes j bekymrer mig en del om graviditeten - kender I det? Man bliver jo mere og mere knyttet til den derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender alt for godt til begymningen og har svært ved at nyde min graviditet, men det har noget at gøre med mit tidliger forløb hvor jeg mistet min datter... jeg er sygmeldt pga jeg psykisk har det dårligt og gik af på barsel i August månede med hende vi mistet og der var jeg allerade gravid igen også synes min læge ikke at jeg skulle ud igen..

mit kejsersnit det er sygehuset eller overlægen der har sagt at det skal jeg have har ikke noget valg pga det kun er 9 snart 10 måneder siden jeg fik akut kejsersnit så mit sår kan ikke holde til at føde selv, så har ikke så meget valg :/ men synes det er vildt at ha fået den dato og vide at der sker det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amjab - det er jeg virkelig ked af at høre. Det lyder bare rigtig hårdt. Sender dig gode tanker.

Hvornår kommer din baby så til verden?

Men glad på en måde for at høre at jeg ikke er den eneste der bekymrer mig.

Bekymringer er sjældent rationelle men man har jo bare en bagage der gør at man bekymrer sig.

Har det lidt som dig - ser meget frem til at have en rask baby i hænderne.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går fremad her også. Uge 25 nu. Har lidt ondt i lænden og har haft en del plukveer. I tvivl om det ville være godt med en sygemelding. Hvorfor er I sygemeldt?

Synes j bekymrer mig en del om graviditeten - kender I det? Man bliver jo mere og mere knyttet til den derinde.

Snak med din læge om evt. sygemeldning. :)

Jeg skal til min læge her d. 19 og snakke om min igen, om jeg skal forstætte sygemeldningen eller komme tilbage på job. Jeg har plukveer, ondt i ryggen og voldsom kvalme. Jeg gik bare op til lægen og sagde at jeg ikke kunne mere. På mit job skal vi stå op fra halv 7 til 4 med 10 min. pause to gange om dagen og det kan jeg ikke, så håber ikke jeg kommer tilbage. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER