jsc

Første "november" barn!

40 indlæg i dette emne

Kæmpe stort tillykke med jeres drenge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med dem! Sikke en lang optakt du måtte igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpetillykke, Annika! Det lyder som et hårdt forløb, med laaaang optakt. Håber du er ok og at du husker at tage det heeeelt roligt, det er altså en ret "Big deal", sådan et kejsersnit! Min fødsel endte også i akut kejsersnit, og min lille fyr var ret lille, ligesom dine. Det er en hård omgang for kroppen, men det bliver bedre. Tips fra mig: Hvis du klør efter spinalbedøvelsen, så husk at det går over! Tag din Magnesia eller hvad du nu får mod hård mave, ikke drop den medicin for hurtigt. Hård mave og kejsersnit er bare en frygtelig smertefuld kombination... Tag også din smertestillende. Hvis du planlægger at amme, så tag nogle varme bad hvor du masserer brysterne når de er sprængfyldte når mælken løber til! Giv folk besked om, hvor længe (kort) det passer de kommer. "I må gerne komme kl. -- og blive 1-2 timer. Vi er glade for besøg men holder ikke så længe ad gangen:)"

Igen: stort tillykke! Godt arbejde:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke Annika - glæder mig til billeder af guldklumperne :-) men tag den tid det tager, for det lyder som en lidt hård omgang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Annika! :) ej hvor jeg glæder mig til at se billeder af dine små prinser! Og sikke nogle fine størrelser de har!

Og hvor er det sejt du kommet med en opdatering til ps efter sådan et langt og udmattende forløb!

Glædelig jul og tillykke endnu engang! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger billed af Annikas små vidundere i december-terminsgruppen i tråden 'første december-babyer' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres søde kommentarer. Vi nyder livet som forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vores vidunder barn til verden.

lørdag d. 30 / 11 2013 kl 23.49 kom vores dejlige dreng til verden 3430g og 52 cm. De to vandet kl 10.30 også begyndte veerne at komme en halv time efter, men efter 2 timer fra de ikke bleven hårde nok så jeg fik ve drop, det reagerede min krop så volsomt på at den gik i spasmer, (meget ubehagelig oplevelse mig, men også for min kære mand) , droppet blev slukket, men min krop var stadig ude af sig selv så da jeg blev spurgt om jeg ville have en epidural sagde jeg hurtigt ja, 20 min efter kunne jeg snakke og se igen, der blev tændt for ve droppet igen, men jeg åbnede mig stadig ikke. Fra de tog vandet og 12 timer efter fra jeg gået fra 2 cm til 4,5 cm. Så jeg fik akut kejsersnit, det vidste sig at lille manden stod så skævt at han aldrig ville være kommet ud, så jeg er glad for at vi to den rigtig beslutning og sagde ja til kejsersnit inden hans hjerte faldt og at det kunne ske stille og roligt :-). Vi har det alle tre fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - sikke en omgang, godt at det endte som det skulle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres lille dreng :) Dejligt med et roligt akut kejsersnit, så er det nemmere selv at følge med og forstå, alt det der pludselig sker omkring en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Vi er godt nok uheldige med de akute kejsersnit:) pas på dig selv nu dagene efter, jeg synes det tager tid før det bliver bedre, jeg har stadig ondt i såret når jeg står op på 6 dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, Rjs!

Jeg er enig med Friday, pas på dig selv! Jeg har stadig ondt i maven (indeni, ikke i såret) her en måned efter. Har nok ikke været så god til at passe på mig selv, desværre, og frygter lidt at smerterne skyldes for meget fysisk aktivitet og bære for tunge ting op af trappen til lejligheden...

Det virker til der er mange fødsler der endte i KS her i novembergruppen. Ville være sjovt at lave en opgørelse over hvor mange! Jeg kan lægge ud: fik et akut KS grundet bl.a. dyk i hjerterytme under veerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke! Vi er godt nok uheldige med de akute kejsersnit:) pas på dig selv nu dagene efter, jeg synes det tager tid før det bliver bedre, jeg har stadig ondt i såret når jeg står op på 6 dag!

Sjovt, jeg tænker virkelig ikke mit aks som uheldigt. Drengene kom jo hele og fine ud og det var en virkelig god oplevelse. På trods af, at vi fik hospitalets mindste operationsstue, fordi alt var booket op, og der var jo to af alle fagfolkene. Så der var ikke megen plads. Men de var søde, mine drenge skreg så fint, fik flotte apgarscorer og jeg kom da nogenlunde levende igennem, trods voldsom rysten og opkast undervejs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER