9000a

Skøn

35 indlæg i dette emne

jeg er virkelig også bare sååååååå glad og lykkelig.

Vi er næsten færdig med vores ombygning af halvdelen af huset. Astrid trives og Villads kommer snart.

Så nu glæder jeg mig til at der kommer lidt ro på og snart bare skal nyde min mand og mine børn♥♥♥♥♥♥♥♥

Skøøøøøønt! Her har vi det goså godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skøøøøøønt! Her har vi det goså godt :D

jaaaaaa, og vi skal alle snart møde vores små guld klumper.

Dec er lige om hjørnet. Bedste jul ever. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vækstscanning i dag 37+5 målte hende til at veje 3100 g. Helt perfekt <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med en fin pige ♥♥♥♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag uge 37+4 siger jordmoder ca.3200g,så hun regner med at Dagmar kan nå at blive 3400-3500g til næste tirsdag,hvor hun kommer ud :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag uge 37+4 siger jordmoder ca.3200g,så hun regner med at Dagmar kan nå at blive 3400-3500g til næste tirsdag,hvor hun kommer ud :-D

hvor er det spændende, tænk at hun kommer på tirsdag♥♥♥ det er jo lige om lidt:-D.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det spændende, tænk at hun kommer på tirsdag♥♥♥ det er jo lige om lidt:-D.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa    :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til jordemoder og alt er fint. Han står stadigvæk med hovedet nedad og rykker stadig nedad. Det er nu på 5 uge. Han kan ikke flytte sig igen, så hvis vandet går skal jeg ikke ligge mig ned, men ringe på fødegangen.

Hun skønnede ham til 2700 ♥♥♥♥♥.

Fordi han har stået med hovedet nedad så længe og jeg er begyndt at have muren i underlivet, samt vågner med veer om natten, tænker hun ikke at jeg går tiden ud. Åååååååååh, håber hun har ret.

Glæder mig sådan til at møde min lille villads♥♥♥.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende Helle!!! Men han er ikke så stor? 2700g. Pas godt på jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende Helle!!! Men han er ikke så stor? 2700g. Pas godt på jer :-)

ja, vi ved det godt. Han er lille, men han følger sin søsters vægt kurve . Så vi er ikke nervøse. Hun var 3040 da hun blev født. Og hun tog ret hurtigt på:-D:-D:-D.

Men passer på ham♥♥♥♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER