Økonom

Nogen der er gravid igen?

21 indlæg i dette emne

Top hemmeligt. Det er jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, hvor vildt!! Tillykke!! Jeg har først fået min første mens i lørdags så er slet slet ikke der endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hold da op tillykke :glad

 

Jeg er super skruk, men min kæreste syns vi har nok. Nu har han dog sagt at hvis jeg kan tabe 30 kg vil han godt snakke om det. Det er sådan set det samme som grønt lys når det kommer fra ham, så den udfordring må jeg jo bare i gang med. Så måske hvis jeg er overdrevent sej vi prøver at lave en lille ny om ½ års tid.

 

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, hvor er det stort! :loveshower

Vi venter nok lige et års tid med at gå i gang med PB2, men jeg er godt nok også skruuuk!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee.. Tillykke.. Så bliver der liv i huset ;)

Vi stopper her med de 3 skønne skønne børn vi har..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige er 14 mdr. Og jeg er 7+2, håber de vil få en masse ud af hinanden.... Jeg bliver 33, så vi ville ikke vente for længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille pige er 14 mdr. Og jeg er 7+2, håber de vil få en masse ud af hinanden.... Jeg bliver 33, så vi ville ikke vente for længe :)

Hvor bliver det spændende. Endnu en gang tillykke.

Åh det suger nu lidt i maven over alt det her graviditets snak... Men vi skal ikke have flere.. Bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!  :loveshower  :loveshower

 

Vi er slet ikke i gang, og der kommer nok til at gå nogle år endnu - og det passer mig helt fint. Har lige 2 år (og et par måneders) uddannelse tilbage, og den skal gennemføres uden barsel. Og så må vi se, hvad der sker. 

 

Jeg er da en smule skruk, men kan absolut holde det ud endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det:) vi venter et års tid før vi forsøger os igen. Jeg har fået nyt arbejde, så vil gerne vente lidt med at skulle "melde mig gravid"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været tilbage på mit job i 2 mdr. Så jeg er også spændt på hvad de siger til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt Lene!!! TILLYKKE :D 

Har haft de samme tanker som jer, jeg er jo blevet 33 så vil heller ikke vente for længe - men der skal lige være en fastansættelse førend det sker. Ellers kan det på ingen måder hænge sammen økonomisk. Plus, at jeg egentlig gerne vil have at Charlie bliver liiiidt ældre ;)

Men, hvor er det dejligt :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) :loveshower :loveshower 
 

Jeg må sige, at jeg også godt kan være MEGET skruk, men vi nyder også rigtig meget, at alt lige pt kun bliver lettere med Ingermøffen. Og så er jeg ledig, og rent praktisk set bliver jeg nødt til at have et fast job eller i hvert fald optjene fuld dagpengeret i et vikariat, inden jeg skal være gravid igen. Forhåbentligt får jeg snart et job, og så må vi se, hvornår vi går i gang. Lige pt. går vi efter, at der skal være ca 3 år mellem Inger og en lillebrøster, og så skal vi alligevel igang om et år, hvilket jeg faktisk synes er lige om lidt. 

 

Men jeg kan godt mærke, at jeg er liiiidt misundelig ved tanken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke flere der er gravide igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke flere der er gravide igen?

Nej ikke her, øv og buh. Dig måske?  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke flere der er gravide igen?

Nej :) vi holder ved 3 stk. ;)

Ønsker dig alt det bedste.. Det bliver så spændende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke flere der er gravide igen?

Nej, men 1,5 måned til PB2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ.. og vi venter også lidt endnu :)  Jeg glæder mig til PB2 men samtidig så er jeg super glad for det arbejde jeg fik mig efter endt barsel, så jeg vil godt lige give den en skalle et halvt års tid mere, før jeg begynder at overveje at skulle fortælle chefen om barselsplaner :)  Men som sagt glæder jeg mig også til pb2 og lidt skruk kan jeg godt mærke jeg er.... 

 

Og tillykke til de gravide :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare jeg var og det er jo selvfølgelig derfor jeg spørger :)

Kan teste for anden gang på tirsdag hvis mens holder sig væk.

Vi vil gerne have muligheden for at få tre børn og da vi bliver 30 begge to i år, skal vi til at i gang, hvis det skulle kunne lade sig gøre :)

Og vi trooor også vi er klar til det ;) Bliver man mon nogensinde det med nogen af ens børn :) Milas er godt nok kommet i trodsalderen og det bliver da spændende at se hvordan det kommer til at udvikle sig.

YAIKS vi kan få travlt, men det er bare så dejligt at have Milas synes vi, og det ville dejligt med endnu en lille en man kan elske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af en eller anden grund kan jeg ikke quote

 

Så Kawon: ej hvor spændende, hvordan kan det være det først er om 1 1/2 måned I går i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER