tsecret

Hvad var det?

5 indlæg i dette emne

Jeg havde været ude og gå en tur og sidder/halvligger så på sofaen bagefter. Pludselig kommer der en meget stikkende smerte i underlivet. Det føltes lidt ligesom når han bevæger hovedet efter det har sat sig fast, bare meget meget kraftigere, og så gjorde det ondt helt om til numsen, og det plejer det ikke. Smerten varede også noget længere end jeg har prøvet før. Det gjorde vanvittig ondt, men nu er det helt væk.

 

Var det mon bare baby der fik ramt en nerve igen? Eller var det en ve? Eller en slags bækkenløsningreaktion på min gåtur? Eller noget helt andet? Noget jeg bør bekymre mig over?

 

Hvis det er sådan en ve føles, er jeg pludselig ikke så rolig overfor den fødsel alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg også prøvet - mest når jeg står op. Ved ikke hvad det er, men tænker ikke umiddelbart at der er nogen grund til bekymring. Jeg tænker at det "bare" er en bivirkning af at de små står så dybt i bæknet efterhånden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes bare det var så underlig og ubehagelig at det ligesom gik om i numsen. Men ja, det er nok bare fordi de står så dybt. Der er ikke kommet flere, så det har nok ikke været noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det føles meget mærkelig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare det var baby der bev;gede hovedet. Det f'les i hvert fald s[dan for mig, n[r Nohr bev;ger sit hoved, og det var samme f'lelse med de andre to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER