Rosina

Første scanning

30 indlæg i dette emne

Ja det var lige det jeg tænkte :) Må jeg spørge om du selv var afsted eller om du havde kæresten med?

Lige på besøg fra november/december. Det er en indvendig scanning, hvor de måler størrelsen og udfra det kan vurdere, hvor langt du er henne og dermed din termin.

Tak kæresten med! Det er SÅ stort! Alt efter hvor langt du er henne, vil de også kunne se hjertet blinke. Jeg er scannet 14 gange indtil videre, venter tvillinger og har haft en lidt kompliceret graviditet, og det er til dato den bedste af scanningerne - fordi det bare er så vildt at se det lille hjerte blinke og vide, at dét der hjerte skal slå de næste 90 år, eller hvor gamle de nu bliver. Vi var slet ikke til at skyde igennem efter den oplevelse! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger:) jeg joiner lige herinde. er 8+6 i dag og har termin 6/6-14 :) det er første gang jeg er gravid, og vi skal til første scanning den 20 november. på skejby, hvor vi får vide om alt står  godt til og om der er 1 eller 2 derinde :) jeg glæder mig til at følges med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til første scanning i fredags, tryghedsscanning. Fik at vide at jeg var ca 6 uger henne - og så hjerte blink, wow det er vildt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skannet mig selv idag (fordelen ved mit job ;-) ) og har set et fint bankende hjerte. Så kan jeg godt leve med opkast, kvalme og overvældende træthed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skannet mig selv idag (fordelen ved mit job ;-) ) og har set et fint bankende hjerte. Så kan jeg godt leve med opkast, kvalme og overvældende træthed!

Hehe sejt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER