Bolsin

Week-end og søvn/aktiviteter

2 indlæg i dette emne

Vi har bemærket at David ikke sover nær så godt i week-enderne, som han gør i hverdagene. Det ikke sådan at han sover dårligt i week-enderne, men han er meget sværere at få til at sove om aftenen, og kan godt have et par opvågninger inden midnat. Det er som sådan ikke et problem for os, men jeg synes det er lidt synd for ham, og tænker over hvad årsagen kan være.
Vi tilbyder ham rigeligt mad og drikke i løbet af dagen, så jeg kan simpelthen ikke forstille mig at det er hverken sult eller tørst der generer ham. Tilgengæld har jeg ham mistænkt for ikke at blive stimuleret nok i løbet af dagen :unsure

I torsdags var vi med en masse skønne BK-kvinder i Kbh og på vejen hjem mødtes vi med far og tog i Lyngby Storcenter, hvor vi legede og spiste aftensmad - og David var en drøm at putte om aftenen. Han var rigtig godt og grundig træt (uden at være overtræt), og lagde sig til at sove uden problemer. Om fredagen var vi i Tivoli og efterfølgende på Jensens Bøfhus og spise. Igen var David super nem at putte. Lørdag stod i rengøringens tegn, så udover leg hjemme i stuen blev det ikke til mere end 45 min på legepladsen og en tur ud og handle - og det kunne mærkes på putningen og aftenen. Søndag lå både M og jeg syge, så det var begrænset hvor meget overskud der var til leg og det blev derfor kun til 30 min på legepladsen + leg i stuen.
Det er heller ikke nok at tage en tur i svømmehallen. Det er som om at det skal være en hel dag med fuld fart på... Men kan det virkelig passe?
Og hvis det er sådan det skal være, hvad skal vi så foretage os? Jeg er ved at løbe lidt tør for ideer til ting at lave, som ikke skal ruinere os. Vi har årskort til Zoo, men det bliver også lidt kedeligt i længden at skulle derind hver week-end ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En tur i skoven med madpakker

Gå en tur hvor han selv går med jer i hænderne og så bare følge hans initiativ så hvis han vil lege med sten så er det det i gør også selvom i kun når 100 meter ned af gaden. I kan evt gå mod legepladsen og se hvor langt i faktisk når.

I kan lave:

slim af kartoffelmel og vand

Hjemmelavet modellervoks

Tegne

Male

I kan lave en hule og i kan lave en bane af madresser en rutsjebane af en bordplade op af sofaen el madresser.

http://imgur.com/9mOfFJL

Sanglege hvor bruger kroppen fx jeg gik mig over sø og land. Og så bare gå mega meget op i det så vil han imitere helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER