9000a

Ondt ved skambenet

6 indlæg i dette emne

Ja, jeg har virkelig ondt nede ved skambenet, det føles som milde menssmerter, dem som man også kunne ha tidligt i graviditeten når livmoderen gav sig.

Jeg er 34+1. Hvad tror I det kan være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, det er ligamentssmerter og bækkenet giver sig. Der er jo det 'hængsel' symfysen som sidder der. Tror ikke du skal være bekymret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, det er ligamentssmerter og bækkenet giver sig. Der er jo det 'hængsel' symfysen som sidder der. Tror ikke du skal være bekymret :)

Tak for det :-) jeg tænker jo straks at der er noget galt. Plus at jeg er så bange for at føde for tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også noget der lyder som det du beskriver og min jordmoder sagde, at det var fordi det hele giver sig og gør klar til fødslen :) Gad nu godt have en knap der kunne stoppe det nu, når jeg nu skal have kejsersnit ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også noget der lyder som det du beskriver og min jordmoder sagde, at det var fordi det hele giver sig og gør klar til fødslen :) Gad nu godt have en knap der kunne stoppe det nu, når jeg nu skal have kejsersnit ;)

Hehe, så kan jeg godt forstå du gerne vil ha det stopper. Jeg glæder mig bare til at komme til jordemoder på torsdag for lige at få snakket igennem om hvordan man går og har det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, så kan jeg godt forstå du gerne vil ha det stopper. Jeg glæder mig bare til at komme til jordemoder på torsdag for lige at få snakket igennem om hvordan man går og har det.

Jeg glæder mig også til at komme til jordmoder og hospitalslæge igen - det er vist om en uge eller to. Og få talt om kejsersnit, hvordan og hvornår. Og hvad med træning bagefter og hvor meget må man løfte osv.osv. Jeg er altid meget glad for at forberede mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER