KatrineK

kiropraktor

5 indlæg i dette emne

Når engang I alle er færdige med at føde :) så kan jeg klart anbefale, at I får de små poder forbi en kiropraktor, for lige at give dem et tjek, om der er noget der sidder fast.

Lærke havde svært ved at komme ordentlit af med afføringen og var generelt lidt urolig. Og så havde hun en tendens til at se mest mod højre. Jeg tog hende til en kiropraktor, for lige at tjekke, at der ikke var noget som sad i klemme. 

Hun var låst i nakken, mellem skulderbladene og i det ene bækkenled.

 

For en uge siden var vi afsted 1. gang, og det hjalp rigtig meget på nakken og hun har været meget mere gad for at ligge på maven osv. Desværre er hun virkelig låst i bækkenet endnu, så det kommer nok til at kræve nogle gange ved kiropraktoren, inden det er helt væk. 

 

Sådan et ophold i maven, hvor der ikke rigtig er plads og efterfølgende en ret trang og voldsom tur ud i det fri, kan godt give nogle låsninger hos de små pus. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige (igen) på besøg fra november/december terminen. Hvordan foregår betaling for kiropraktor? Er det for egen regning, og hvilket leje ligger det så i? Og skal man have henvisning fra egen læge?

Fedt at det har hjulpet for jeres Lærke, håber et par gange mere kan hjælpe på bækkenet også.

Og tak for et godt råd! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kiropraktor er uden henvisning, men der er tilskud til behandlingen alligevel. Det er lidt dyrere end ved en fys, men ikke meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 447 for første behandling og 290 for de efterfølgende.

Husk at Danmark giver tilskud, så det er bare med at få meldt de små til, hvis I selv er medlem :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder super! Mange tak til jer begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER