Guest Cirkeline88

Hun vil ikke spise :(

6 indlæg i dette emne

Min datter på 15 uger vil ikke spise når jeg giver hende mad. Hun får flaske 6-7 gange i døgnet, og hun har altid fået flaske. men de sidste par dage har jeg haft problemer med at få hende til at spise. der er ingen problemer når min kæreste giver hende om natten og aftenen, men i løbet af dagen spiser hun kun omkring halvdelen af flasken. hun bliver ikke sur eller noget, hun spytter bare flasken ud og ligger og smiler til mig.

jeg har prøvet at bøvse hende og vente lidt inden jeg prøver igen men det hjælper ikke.. Hun bliver ikke sulten oftere end hun plejer, men jeg bliver bare nervøs når hun ikke spiser op :(

 

Er der nogen der har prøvet det samme som kan hjælpe?? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige, at da Aron blev omkring 3 mdr begyndte han at gøre akkurat det samme! Han gik fra at spise 270 ml 6-7 gange i døgnet, til pludselig kun at spise omkring 80-150 ml halvdelen af gangene. Det var typisk natflasken og flasken midt eftermiddag hvor han spiste bedst, mens de andre var MEGET svingende.

 

Min SP sagde at det er meget normalt omkring de 3 mdr, og at det skyldes at de bliver meget mere bevidste om deres omgivelser, plus de på et tidspunkt ikke skal vokse så hurtigt mere, hvilket de selv tilpasser.

 

Hans spisning er siden gået meget op og ned, men han trives og vokser som ukrudt!!

 

Så jeg tænker at så længe hun er glad, trives, har de der 6 våde bleer i døgnet og vokser osv, så tror jeg ikke du behøver være bekymret. Men hvis du ER bekymret, og det virker du til at være - så ring og tag en snak med din SP :) :kram

tak, det er rigtig dejligt at høre der er andre der har været det samme igennem.. hun virker til at trives, laver både nr 1 og 2 og sover, og er glad.. men bliver bare lidt nervøs når hun ikke spiser så meget.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T var lige godt og vel 3 uger mener jeg da jeg måtte opgive at anme. Han gjorde lidt det samme på flasken, ved pludselig ik at ville spise helt det samme.

Men hvis din datter trives, kommer af med det hun skal og din SP virker tilfreds med hende, så fat mod. Det skal nok vende igen lige så stille og roligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også noget med antallet af måltider der ændrer sig. På et tidspunkt bliver der lidt længere mellem måltiderne. Så der skal 5 måltider til i stedet for.

Hvis der ellers er ro til måltiderne og den der giver flasken er rolig og ikke sidder og bekymrer sig, så burde jeres lille datter tage fra i de mængder hendes krop har brug for.

Hvis far kan klare flaskerne uden problem, så ville jeg være rolig ved at der er gode måltider hver dag. Og så lade ham give flest mulige et par dage til du ikke længere er så urolig. Måske din bekymring smitter af?

Ellers ring SP op :-)

Behovet for mælk svinger en del. Min datter kunne slet ikke drikke de mængder der ellers nævnes i tråden, og hun var i trivsel hele tiden.

Er du begyndt at give grød i Øvrigt? Det tog et helt flaskemåltid pr dag væk hos os....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en lille update..

 

hun spiser stadig meget svingende, men nu er hun begyndt at gylpe meget af det op igen  :( det er ikke altid lige efter hun har spist, der kan godt gå en time eller to også kommer der en ordentig skylle. det er ikke hver gang heldigvis, men jeg bliver bekymret jo. SP kan først komme i næste uge og jeg synes der er lang tid til :(

 

vi er ikke begyndt på grød endnu, hun er ikke helt 4 mdr. endnu, men håber at når vi begynder på grød så skal hun kun ha flaske 5 gange i døgnet, og forhåbentlig sove mere om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Awesom stuff but please have a look and do a Melbet Review if you found any question please let me know thanks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER