Malene uden R

Hvem skal teste i uge 43?

65 indlæg i dette emne

Hej piwer :)

 

Jeg regner selv med at jeg skal teste i weekenden i uge 43, hvis mens selvfølgelig holder sig væk :)

 

Så hvem skal ellers teste??

 

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :-) Her skal der testes mandag uge 43, men er spændt på om jeg kan holde det indtil da :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-) Her skal der testes mandag uge 43, men er spændt på om jeg kan holde det indtil da :0)

 

Det bliver spændende :) Et par dage før er vel også tilladt, hvis det nu bliver helt ulideligt med den ventetid :)

 

Nu hvor jeg har oprettet dette emne, synes jeg selv at der er vildt lang tid til testdag for mit vedkommende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Jeg skal teste onsdag i næste uge, hvis ikke mens når at komme inden... Håber selvfølgelig den bliver væk. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Jeg skal teste onsdag i næste uge, hvis ikke mens når at komme inden... Håber selvfølgelig den bliver væk. ;)

Det bliver spændende:)

Jeg hepper også på at der er positivt resultat til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste tirsdag eller onsdag i næste uge - fingers crossed! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste i slutningen af denne uge, så jeg følger også lige med og sender jer alle et :goodluck og masser af :bd

Bare der er en af os, der snart får besøg af :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad der kan krydses :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget misundelig på at I ikke skal vente så længe på at måtte teste ;) Jeg skal jo gå helt til weekenden, og er i forvejen lidt i tvivl om jeg forventer mens fredag eller lørdag.

Iih alle de tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende:)

Jeg hepper også på at der er positivt resultat til dig :)

Tak for det! :)

 

Ja, det bliver spændende. Sandsynligheden for at vi bliver gravide, bør jo stige med antal cykler, vi er i gang. Så jeg håber da, at den er der allerede i denne 2. cyklus for mit vedkommende.  :cell  :gravid  :D  

Jeg sender masser af     :bd  :bd  :bd til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, ingen spire i denne omgang - min mens er kommet i dag, tre dage før tid :(  (men oh well, hellere før tid end over, når nu det skal være og man alligevel går og psyker sig selv ud med alle de symptomer hele tiden :rolleyes )

 

Næste cyklus, håber vi :bd

 

Fortsat held og lykke til jer andre, der skal teste i uge 43 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, håber det er næste cyklus for dig bermuda :-)

Her er det på mandag der skal testes, er meget spændt for har haft hovedpine, åndedrætsbesvær, ømme dutter og lidt andet.. Så håber den er der :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min mens er vist kommet et par dage før tid! :( Nå, men så må 3. gang meget gerne være lykkens gang! ;)

 

Matzen91 har du taget en test her til morgen??? Er meget spændt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, ingen spire i denne omgang - min mens er kommet i dag, tre dage før tid :(  (men oh well, hellere før tid end over, når nu det skal være og man alligevel går og psyker sig selv ud med alle de symptomer hele tiden :rolleyes )

 

Næste cyklus, håber vi :bd

 

Fortsat held og lykke til jer andre, der skal teste i uge 43 :balloons

Øv, ærgerligt! :( Ja, vi satser på næste cyklus - min næste testuge bliver jo nok uge 47!

 

Ja, pøj pøj til Matzen og Malene!! :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, ærgerligt! :( Ja, vi satser på næste cyklus - min næste testuge bliver jo nok uge 47!

Ja, pøj pøj til Matzen og Malene!! :bd :bd :bd

Ærgerligt med dig også! Håber på bedre held i næste cyklus!

Jeg har lidt svært ved at gennemskue min cyklus, for den kom jo før tid... Tror min testdag bliver i uge 46, i weekenden...

@Matzen og Malene: har I testet? Krydser fingre for jer :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærgerligt med dig også! Håber på bedre held i næste cyklus!

Jeg har lidt svært ved at gennemskue min cyklus, for den kom jo før tid... Tror min testdag bliver i uge 46, i weekenden...

@Matzen og Malene: har I testet? Krydser fingre for jer :bd :bd

Øv hvor er det træls, at det ikke har været held for jer i denne omgang :(

Jeg forventer først mens fredag eller lørdag. Dog testede jeg i går, grundet min mand er væk i de næste par uger, men den var klart negativ. Men ville også kun være 3+3 i går, hvis der skulle være held denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke testet her til morgen.. Venter til imorgen og ser om frøkenen kommer på besøg, for den var negativ igår 4+0 og bliver så trist og negativ hvis den er negativ.

Men krydser alt for at den er positiv og mens blir væk :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke testet her til morgen.. Venter til imorgen og ser om frøkenen kommer på besøg, for den var negativ igår 4+0 og bliver så trist og negativ hvis den er negativ.

Men krydser alt for at den er positiv og mens blir væk :0)

Ååååh kender alt til det med at blive trist når testen er negativ. Men den må da gerne snart tage at blive positiv, nu hvor du burde være 4+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test og ingen mens.. Hmm, 4+2 idag :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test og ingen mens.. Hmm, 4+2 idag :-S

 

Øv :( Havde sådan håbet at der ville være positivt nyt fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det havde jeg også selv :) Min mave bobler rigtig meget og vågnede med den ondeste hovedpine og ingen tegn på mens :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Jeg er ny herinde. Vi arbejder på nr. Tre. Og jeg skal teste søndag. Men har allerede taget mig selv i at have testet, negativ. Og så det Max pinlige, fiskede jeg den op ad en klam skralde spand for at se over tid om den skulle være positiv. Sådan der Jeg er ikke en skid bedre end ved nr. Et. Krydser fingre for alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Jeg er ny herinde. Vi arbejder på nr. Tre. Og jeg skal teste søndag. Men har allerede taget mig selv i at have testet, negativ. Og så det Max pinlige, fiskede jeg den op ad en klam skralde spand for at se over tid om den skulle være positiv. Sådan der Jeg er ikke en skid bedre end ved nr. Et. Krydser fingre for alle.

Velkommen til :)

Haha ååh hvor kan jeg lige se det for mig. For tænk nu lige hvis der skulle være kommet en ekstra streg :)

Jeg skal selv teste lørdag, hvis mens bliver væk, så vi skal teste meget tæt på hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Haha ååh hvor kan jeg lige se det for mig. For tænk nu lige hvis der skulle være kommet en ekstra streg :)

Jeg skal selv teste lørdag, hvis mens bliver væk, så vi skal teste meget tæt på hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg kan sikkert også finde på at gøre det lørdag. Så holder jeg dig virtuelt med selskab. Krydser fingre:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER