tinapingvin

En "lille opdatering

4 indlæg i dette emne

Hejsa folkens ;)

Da der er blevet efterspurgt en opdatering synes jeg at jeg skylder jer en. Jeg er ikke så aktiv mere, eller det vil sige, jeg følger med og svarer når overskuddet lige er der.

Der er sket meget.

Anton på 3 er startet i børnehave og Mila pigen på 5 er startet i skole. Vi har rendt til tjek med Mila i et par måneder da hun har døjet med hovedpine, og det er grundet hun har assymetrisk syn (med en forskel på 1,5) så min skønne pige har nu fået briller. Det er ikke noget der er nemt at vænne sig til for mor her, men Mila klarer det til UG. Anton, ja hvad er der at sige om Anton, ham er der bare gang i hele tiden. Han er i trodsalderen og dræner en del, men indtil videre klarer vi det - selvom det er hårdt hele tiden at sætte grænser og det er ikke uden skrig og skrål.

Mig selv er der sket en masse med. Min søster fandt en knude ved kravebenet, og når sådan noget sker (fordi hun har haft brystkræft), jamen så får jeg et helbreds tjek. Dette resulterede dog i at man fandt en 3 knuder i mit bryst (jeg kan ikke selv mærke dem da jeg har meget bindevæv) og blev sendt videre til mammografi og biopsi. Der var heldigvis ikke noget, men perioden inden svar var jeg meget nedtrykt. Min søster har stadig kun fået gult lys da der i den første biopsi var ikke-repræsentative celler og i nummer 2 biopsi var der kun blod. Så et par måneder endnu skal hun vente for at få foretaget en ny :(

Jeg har boet på Sjælland i et år nu. Det er fantastisk, men stadig en smule hårdt når børnenes far bor i Jylland, men de ser ham kun hver 3 uge nu - grundet den lange transport tid og for lidt tid sammen i weekenden da de kun får 1 hel dag sammen. Nu får de 2 dage sammen med deres far da han allerede får dem om torsdagen.

Ellers kører hverdagen på højtryk med arbejde, tøjvask, rengøring, madpakker, børn, mere arbejde og sove :)

Nå ja, så er jeg søreme også blevet gift - 7/9-13 - og her er et par billeder fra dagen (og det var også stedet vi blev viet):

35apr1c.jpg

f6tea.jpg

Og her er et lille billede af basse - børnene :

dz8p7c.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med brylluppet, sikke dejlige billeder, der var da virkelig høj himmel den dag :loveshower Sikke smukke børn du har. Håber din søster snart får afklaring med god nyt :goodluck kræft er bare en lortesygdom.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet og tak for opdatering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER