Myyynte

Hvornår vasker man babytøj, dyner osv.?

16 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger sig selv :D

Hvornår begyndte I at vaske ALT? 1 måned før eller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror jeg begyndte på det første allerede 3-4 mdr før.. :blush det var min måde at gå og glæde mig på! :) Jeg ville nok ikke gemme det hele til en måned før, for der er man (læs: jeg) helt smadret i kroppen og har mest lyst til at slappe af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 35+3 og jeg netop blevet færdig med at vaske og klargører tøj og alt det andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror jeg begyndte på det første allerede 3-4 mdr før.. :blush det var min måde at gå og glæde mig på! :) Jeg ville nok ikke gemme det hele til en måned før, for der er man (læs: jeg) helt smadret i kroppen og har mest lyst til at slappe af :)

Enig, den sidste måned op til, fik jeg ikke ordnet så meget om dagen, så jeg tog lidt løbende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar!! :kram2

Pakker i det ned i poser eller lægger i det bare direkte ned i skuffen/skabet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lagt str 56 og 62 klar i skabet. Resten ligger i poser delt i størrelser, så det er lige til at pakke ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så det er ikke for tidligt at begynde snart når jeg kun er 17 uger henne? hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så det er ikke for tidligt at begynde snart når jeg kun er 17 uger henne? hehe

Næææ.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også starte noget før med at vaske, da du i princippet kan føde når som helst den sidste måned. Jeg fødte selv 3 uger før tid og var slet ikke forberedt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay troede bare det var for tidligt at begynde nu, men kan da godt se at hvis det ligger i et skab eller poser, så burde det kunne holde sig rent :) og ja man kan jo aldrig vide om man føder for tidligt eller måske ikke er i stand til noget som helst de sidste måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i hvert fald ret glad for at vi er færdige.. Mine sidste uger som gravid bliver brugt på at se veninder og have ondt i bæknet. Jeg ville være ked af at skulle nå en masse i hvert fald.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte om fredagen og skulle have KS mandag :)

Men man har nok ikke det samme kontrolbehov ved nummer 3 som nummer 1

Du begynder da bare når du dyntes det er rigtig for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se, at det skader at gå tidligt igang. Hvis det ligger i skuffer eller i skab vil det jo ikke blive beskidt eller støvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit lå klar i skabet :) for mig var det vigtigt at vaske pga kemi, og det kommer jo ikke igen ved at ligge i skabet :)

Jeg var klar med alt tøj + "tasken" to uger før fødslen.. De sidste uger lavede jer mere praktiske ting i hjemmet og ikke til babyen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen så vil jeg da glæde mig til at se det fine babytøj hænge til tørre på tøjstativet :D vi skal samle skabet i weekenden så måske allerede i næste uge kan jeg så småt begynde at vaske :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror jeg begyndte på det første allerede 3-4 mdr før.. :blush det var min måde at gå og glæde mig på! :) Jeg ville nok ikke gemme det hele til en måned før, for der er man (læs: jeg) helt smadret i kroppen og har mest lyst til at slappe af :)

:ditto Men det var også fordi at dér var der påskeferie så der havde jeg tid, og jeg var indenfor normal fødselsperiode inden jeg gik på barsel = risiko for ikke at have ret meget tid tæt på fødslen (at jeg så fødte 41+0 og derfor havde masser af tid, det er noget andet...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER