mrsferozi

svag graviditetstest?

6 indlæg i dette emne

Hej alle :) Jeg er ny herinde og er igang med projekt baby - smed ppillerne februar'13. Jeg testede imorges, og fik det her på en test - hvad ville i sige?? min mand og jeg er meget i tvivl :rolleyes Men vi håber selvfølgelig. Tænker at prøve igen imorgen tidlig. Mit problem er bare, at jeg endnu ikke har fået min mens efter ppille stoppet, men min læge siger at jeg stadig godt kan have ægløsning. Jeg har været meget træt, haft smerter i lænden og underlivet, og ømme brystvorter :( nu må jeg bare krydse fingre!

post-7699-0-38667000-1381175249_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ser lidt mystisk ud. Jeg vil nok være afventende og se, hvad morgendagens test siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane den.. Men ja, ville vente og tage en test mere :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stregen er meget tynd, som om farven kun sidder i kanten. Jeg ville nok ikke turde tro på den, testen kan være defekt når den ser sådan ud, men håber selvfølgelig du snart kan teste positiv. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vente nogle dage og tage en ny for at være sikker :) Jeg syntes den ser underlig ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også den ser lidt mystisk ud.. umiddelbart virker den positiv, men jeg ville ikke turde tro på det. Du må prøve at teste igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER